آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

آلبوم «خاطره باز» اثری متفاوت از صنعتگر است

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم «خاطره باز» با حضور جمعی از آهنگسازان و ترانه سرایان رونمایی شد.

آلبوم «خاطره باز» با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، دکتر چراغعلی، میلاد عرفان‌پور، محمدمهدی سیار و جمعی از آهنگسازان و ترانه‌سرا‌ها عصر روز گذشته چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه در تالار سوره حوزه هنری رونمایی شد.

محمد مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری در آیین رونمایی از این آلبوم گفت: صدای گرم غلامرضا صنعتگر فراموش نشدنی است. آثار صنعتگر دوست داشتنی و سرشار از خاطرات خوب هستند.

وی افزود: صنعتگر در راهی گام برداشته است که باید آن را ادامه دهد و رویدادهای جدیدی را مثل همین آلبوم رقم بزند. امیدواریم ما هم در راهی که صنعتگر قدم گذاشته است، گام برداریم.

میلاد عرفانپور رئیس مرکز موسیقی حوزه هنری نیز در این مراسم با قدر دانی از عشق وعلاقه‌ای که غلامرضا صنعتگر برای آثار تولیدی این سال‌ها گذاشته است گفت: آلبوم «خاطره باز» اثری متفاوت از صنعتگر است که از امروز می‌توانید با شندیدن آن لذت ببرید.

وی افزود: مداوما در حال شندین آثاری نو از این هنرمند بودیم که با نوعی وقار، عاطفه و حماسه در صدایش همواره همراه بوده است که موجب تمایز آن می‌شود.

عرفانپور ادامه داد: مرام و معرفت صنعتگر موجب رشد و سلوک اوست چرا که آن را در خدمت شهرت قرار نداده و نخواهد داد.

هر موفقیتی در این آلبوم شکل گرفته است حاصل تلاش‌های هنرمندانی است که همواره ظرفیت‌های رویدادهای مهمی در دنیای موسیقی ایجاد کرده اند.

محمدرضا چراغعلی از آهنگسازان این آلبوم نیز در این مراسم گفت: منتظر شنیدن این آلبوم هستیم. این اثر حاصل باورپذیری حقیقی غلامرضا صنعتگر است. باور قلبی او از تاثیر امام رضا و اهل بیت در زندگی اش موجب دلنشینی این آلبوم و دیگر آثار او شده است.

آرامباش از آهنگسازان این آلبوم نیز در سخنانی کوتاه گفت: آشنایی با غلامرضا صنعتگر برای من سراسر خیر و برکت بود.

وی افزود: تولید این اثر و عشق و ارادت کل گروه سازنده به امام رضا(ع) آنچنان بود که هنگام کار با اشک و گریه همراه بود.

آرامباش در ادامه با تقدیر از پدر خود «محمد آرامباش» که از هنرمندان موسیقی کشور است افزود: از همه دوستانی که در تولید این آلبوم ما من را یاری کردن و افتخار همکاری با آنها را داشتم صمیمانه قدردانی می‌کنم.

محمدمهدی سیار هم از شاعران این آلبوم ضمن شادباش به مناسبت تولد این آلبوم گفت: اولین باری که صدای صنعتگر را شنیدم دلم با گرمی آن گره خورد و دست روزگار چرخید تا امکان همکاری با او را بیابم.

سیار با روایت چند خاطره از همراهی با غلامرضا صنعتگر افزود: صنعتگر در کنار لطافت صدا و نجابت، شجاعت ابراز اعتقادات خود را پیدا کرده است.

غلامرضا صنعتگر هم در پایان این مراسم رونمایی و پیش از اجرای چند قطعه از این آلبوم گفت: باید از همه دوستان و اساتیدی که ما را در تولید این اثر همراهی و یاری کردند قدردانی کنم.

صنعتگر افزود: این اثر حاصل دو سال تلاش مستمر است و بر پایه شعر ملودی‌هایش تنظیم شده است.

وی ادامه داد: شعرای این آلبوم زحمت بسیاری کشیدند و اشعار خوبی را برای کار تسرودند. هرچه بیشتر پیش می‌رفتیم بیشتر حس اشعار را درک می‌کردم، چرا که اشعار با حال و هوای من هماهنگ بود به این ترتیب با خواهشی که از میلاد عرفانپور داشتم قرار شد انتخاب اشعار به عهده خودم گذاشته شود.

صنعتگر در ادامه گفت: اعتماد مهمی در تولید این آلبوم کردم که بجا و موفق بود، این اعتماد مربوط به ساخت آهنگ سه قطعه از این آلبوم بود که پسرم عرشیا آن را بر عهده گرفت. شروع خوب و موفقی برای او بود که موجب خرسندی ماست.

وی در پایان با تقدیر از هنرمندان و اساتیدی که در مراسم حضور داشتند به اجرای سه قطعه از این آلبوم کرد.

گفتنی است، غلامرضا صنعتگر از هنرمندان خوشنام خطه جنوب است که با رنگ متفاوت صدایش وقار و عاطفه و حماسه را توآمان در خود دارد و در دوهه فعالیت هنری مخاطبان زیادی را جذب نموده است. صنعتگر از طلایه داران موسیقی معنوی و آیینی در گونه پاپ و مردم پسند بوده است.

این اثر که تولید آن یک سال و نیم به طول انجامیده است، روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ در تالار سوره حوزه هنری، رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=51067

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا