کنسرتکنسرت شهرستان

صدور مجوز برگزاری کنسرت در کیش به کمتر از ۲ ساعت رسید

کامینگ سون موزیک : «بدریه بحرینی» روز پنجشنبه با اشاره به اینکه مجوز برگزاری کنسرت و جنگ های شبانه در سال ۱۴۰۰ از گردشگری به مدیریت فرهنگی ارجاع شده است، اظهار کرد: این تصمیم به درستی گرفته شده و ما با وجود کمبود نیروی انسانی و افزایش حجم کارها، توانستیم شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که از قبل وجود نداشت را تدوین و طراحی کنیم.

بحرینی ادامه داد: با تدوین دستورالعمل های جدید، در کمتر از ۲ ساعت امکان صدور مجوز برای برگزاری کنسرت ها میسر شده است.

وی با اشاره به ۲۴ مورد تمدید مجوز جنگ‌های شبانه در سال جاری افزود: ۲۷۵ مجوز برگزاری کنسرت و جنگ در سال جاری صادر شده است و در حال حاضر نیز ۶ جنگ فعال در کیش برنامه اجرا می‌کنند.

بیش از ۹۰۰ مورد بازدید از فعالیت جنگ‌های شبانه از دیگر مواردی است که بحرینی به آن اشاره کرد و گفت: با وجود کمبود نیروی انسانی، هیچ کوتاهی در نظارت‌ها صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر بسترسازی برای تسهیل فرآیندهای دریافت و تمدید مجوز از ۲ مورد حمایت مدیریت هنری از هنرمندان جزیره کیش در اعزام به رویدادهای ملی اشاره کرد.

ارتباط با صندوق اعتباری هنر و پیگیری بیمه هنرمندان و تلاش برای احیاء موسیقی بومی ومحلی، برگزاری کارگاه ها و جشنواره‌های هنری با وجود کمبود نیروی انسانی، ۹۰ مورد حمایت از ارگان‌ها و نهادها برای برگزاری رویدادها با در اختیار قرار دادن مجموعه سینما لبخند و مجوز برگزاری آموزشگاه‌های هنری توسط بخش خصوصی، همکاری با مدیریت آموزشی در برگزاری رویدادهای مناسبتی و ملی و مجوز برگزاری اجرای صحنه‌ای برای یکی از کنسرت گذاران، پخش فیلم‌های انیمیشن در سینما لبخند برای کودکان با همکاری بهزیستی کیش از جمله فعالیت‌های مدیریت هنری معاونت فرهنگی اجتماعی است که بدریحه بحرینی به آن ها اشاره کرد.

مدیر هنری کیش عدم اتصال سینما لبخند کیش به سامانه سمفا را از جمله موانعی عنوان کرد که در مسیر پخش فیلم‌های روز در جزیره کیش با آن روبرو است و افزود: ما در سینما لبخند به دنبال درآمد زایی نیستیم و با ارائه سوبسیدهای هنری تلاش می کنیم تا شرایط مناسبی برای بهره برداری از این مجموعه فراهم کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=71693

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا