موسیقیموسیقی ایران

«یوسف حاتمی کیا» کارگردانی باهوش است

به گزارش کامینگ سون موزیک:  «سوگل خلیق» بازیگر فیلم شب طلایی گفت: «یوسف حاتمی کیا» کارگردانی باهوش و مسلط به کار است و همکاری با وی برای من افتخار بزرگی بود.

سوگل خلیق با اظهار خوشحالی از حضور در استان گیلان، اظهار کرد: چند روزی برای فیلمبرداری برنامه‌ای در انزلی حضور دارم و امشب توفیقی شد تا در رشت و اکران همزمان فیلم‌های فجر حضور داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه برای دیدن فیلم «شب طلایی» در تالار مرکزی رشت حضور یافته‌ام، افزود: فیلم «شب طلایی» به نویسندگی و کارگردان «یوسف حاتمی کیا» است که توفیق داشتم یکی از بازیگران آن باشم.

خلیق با بیان اینکه این اولین فیلم بلند یوسف حاتمی کیا است، ادامه داد: در این فیلم من در نقش «گلبرگ» ایفای نقش کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه همکاری با حاتمی کیا بسیاری لذتبخش و عالی بود، تأکید کرد: حاتمی کیا مستقل از پدرش «ابراهیم حاتمی» کار می‌کند برای من باعث افتخار بود که برای لحظاتی کوتاه از وجود آقای حاتمی کیا بهره مند شوم اما «یوسف حاتمی کیا» به تنهای و جدای از نام پدر کارگردانی مسلط، آگاه و باهوشی است.

بازیگر فیلم شب طلایی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم ظرفیت کسب جوایز چهلمین جشنواره فیلم فجر را دارد، گفت: متأسفانه بلافاصله بعد از مراسم دیدن فیلم به دلیل حضور در صحنه فیلمبرداری به انزلی سفر کردم و فرصتی برای صحبت با سایر همکاران درباره فیلم نشد اما امیدواریم که مردم از تماشای آن لذت ببرند.

وی با بیان اینکه اکثر بازیگران این فیلم به غیر از چند بازیگر نقش اصلی دارای نقش‌های کوتاه هستند، ادامه داد: من فیلمنامه را دوست داشتم به همین دلیل بازی در این فیلم را پذیرفتم و امیدوارم نتیجه کار خوب و مورد پسند تماشاگران باشد.

خلیق با اشاره به اینکه «شب طلایی» تنها فیلم امسال من در جشنواره فیلم فجر است، اضافه کرد: برنامه‌هایی برای حضور در نقش‌های بیشتر و با کیفیت تر دارم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است که در استان گیلان به سینما آمده‌ام و تجربه بسیار خوبی بود، افزود: علاقه بسیاری به استان گیلان و شهر رشت دارم تجربه جدید و جالبی برای خودم بود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=52565

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا