موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

یلدای کرونایی؛ یک دیدار با یک عمر پشیمانی

به گزارش کامینگ سون موزیک:  نوازنده موسیقی ایران معتقد است کرونا مانند گرگی گرسنه در کمین نشسته و کافی است به بهانه دورهمی یلدا دندان تیز خود را بر بدن عزیزانمان فرو کند.

مزدا انصاری نوازنده با سابقه پیانو و آهنگساز ایرانی گفت: حفظ آداب و سوم کهن و ملی از روزگاران کهن برای هرکدام از ما به حکم وظیفه بوده است. اما فراموش نکنیم که این سنتها مخصوصا شب یلدا برای حفظ کانون گرم خانواده و جاری و ساری ساختن مهر و محبت بین جوانان و افراد سالخورده در فرهنگ ما جای خود را باز کرده است.
وی افزود: اما امسال همه گیری ویروس کووید ۱۹ شرایط کاملا حساس و متفاوتی را برای ما رقم زده است. و اگر به هر دلیلی با بی توجهی به شیوه نامه های بهداشتی و عدم رعایت فاصله اجتماعی مراسم شب یلدا را مطابق سالهای قبل برگزار کنیم باید بپذیریم که خود را مسئول عواقب بسیار تلخ و جبران ناژذیر آن کرده ایم.
انصاری افزود: امسال بر اثر عالم گیری ویروس کووید ۱۹ و لزوم رعایت فاصله اجتماعی و دوری از تجمعات و دورهمی ها میتوان از طریق فضای مجازی استفاده کرد تا مبادا یک دیدار چند ساعته ما عامل مرگ عزیزانمان شود.
انصاری در خاتمه گفت: من از همه مردم سرزمین خود تقاضا دارم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و غلبه بر مهر و احساسات قلبی، امسال شب یلدا را از طریق فضای مجازی با عزیزانمان جشن بگیریم و روا نداریم که بخاطر چند ساعت دورهمی، خود و عزیزانمان و تمام افرادی که با ما در ارتباط هستند رو در روی مرگ سیاه کرونا قرار دهیم

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=29627

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا