موسیقیموسیقی ایران

چه خبر از حال و هوای تک آهنگ‌های جدید؟

به گزارش کامینگ سون موزیک، خوانندگان و فعالان عرصه موسیقی به ویژه آن دسته از هنرمندانی که در عرصه موسیقی پاپ فعالیت می‌کنند از پس برگزاری اجراهای زنده خود در هفته‌های اخیر که با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان رفته رفته از تعداد آنها نیز کم می‌شود، آثار جدیدی در قالب تک آهنگ پیش روی مخاطبان قرار داده‌اند.

«امید» عنوان یکی از تازه‌ترین تک آهنگ‌های منتشرشده از سوی محمد معتمدی خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی است که با تقدیم به مردم بی پناه غزه پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. در این تک آهنگ سجاد سامانی شاعر، حبیب خزایی‌فر آهنگساز، محمدسعید شایان میکس و مسترینگ و محمد معتمدی خواننده گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که علی جعفری پویان، میلاد عالمی، اهورا خدامی نوازندگان ویولن، سهراب برهمندی و علی جعفری پویان نوازندگان ویولا، امیرفرهنگ اسکندری نوازنده عود، مسعود همایونی نوازنده گیتار الکتریک، بابک ریاحی‌پور نوازنده گیتاربیس، امید اصغری ضبط، دیگر عوامل اجرایی این اثر بودند.

۲ اثر موسیقایی دیگر هم در قالب نماهنگ و تک آهنگ طی روزهای اخیر در قالب محصولات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با حضور تعدادی از هنرمندان کشورمان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«اردیبهشت» با شعر محمدمهدی سیار، ملودی میلاد عرفانپور، تنظیم و میکس امیرحسین اکبرشاهی و خوانندگی بهرام پاییز، «آفتاب پنهانی» با شعری از زنده یاد قیصر امین پور و آهنگسازی و خوانندگی «وتر» آثاری هستند که در قالب تک آهنگ و نماهنگ منتشر شده‌اند.

روزبه بمانی شاعر و ترانه سرایی که چند سالی است در عرصه خوانندگی هم حضور مؤثری دارد و در این مدت توانسته با آثارش طیف زیادی از مخاطبان را با خود همراه کند، در جدیدترین فعالیتش آهنگ «تاریک» را با ترانه‌ای از خود، آهنگسازی مهرداد نصرتی، تنظیم سعید رضایی، نوازندگی گیتار کیان زمانی، نوازندگی ویولن و ویولا میلاد عالمی، نوازندگی ویولنسل مهرداد عالمی، نوازندگی دودوک امیرحسین کیانپور و میکس و مستر میلاد فرهودی منتشر کرد.

امیرعباس گلاب خواننده‌ای که در ماه‌های گذشته کمتر در اجراها و کنسرت‌ها حضور داشته، اخیراً تک آهنگ «خودت» را پیش روی مخاطبان قرار داده است. مهیار رضوان تنظیم کننده، محمد فلاحی میکس و مسترینگ، امیرمسعود پهلوان نوازندگی نی انبان، علیرضا صفرنژاد سازنده ویدئو عوامل اجرایی این پروژه را تشکیل می‌دهند.

حمیدرضا ترکاشوند خواننده موسیقی ایرانی که طی ماه‌های اخیر با نام هنری «ترکاش» وارد فصل تازه ای از فعالیت‌های موسیقایی شده است، به تازگی قطعه «زیبا» را در دسترس مخاطبان قرار داد. در این قطعه معین برزه ترانه سرا، حامد حسینی تنظیم کننده، مهرناز دبیرزاده نوازنده بندیر و کاخن، لعیا طبیبی نوازنده کمانچه، محسن حاتمی نوازنده گیتار، رامین رعیت نوازنده ویولن، مصطفی گرمان مدیرتولید و آرتین ولی اللهی به عنوان مدیر اجرایی حضور دارند.

علیرضا اویسی خواننده موسیقی پاپ و فرزند مرحوم فتحعلی اویسی که از چندین سال پیش به صورت پراکنده فعالیت‌هایی را در حوزه موسیقی انجام داده است به تازگی تک آهنگ «فصل سرد» را با ترانه محمدباقر سعیدی، آهنگسازی خود، تنظیم و میکس و مستر امید حجت و مدیریت اجرایی مهران بکرانی را منتشر کرد.

مجید رضوی خواننده جوان موسیقی پاپ که در این مدت کنسرت‌های زیادی را در تهران و کشورهای خارجی برگزار کرده در ادامه تولید تک آهنگ‌های خود، قطعه «متأسفانه» را منتشر کرد. در این تک آهنگ مجید رضوی و نیما معین ترانه سرا و آهنگساز و علی بیات به عنوان تنظیم کننده و میکس و مسترینگ حضور دارند.

علی یاسینی خواننده‌ای که در این چند ماه عمده تمرکزش را برای برگزاری کنسرت‌های تهران، شهرهای مختلف کشور و برخی از کشورهای خارجی متمرکز کرده است طی روزهای گذشته بود که تک آهنگ «مگه چند بار زنده ام» با ترانه و آهنگسازی و تنظیم خود پیش روی مخاطبان قرار داد.

عرفان طهماسبی خواننده برگزیده مسابقات «عصر جدید» تلویزیون که علاوه بر حال و هوای خاص صدا و آثارش در این مدت با پشتیبانی یک گروه خوب تولید محتوا در فضای مجازی توانسته طرفداران خوبی را برای خود پیدا کند به تازگی قطعه «وای اگر» را با ترانه محمد سلطانی، آهنگسازی حامد دهقانی، تنظیم وحید فرج زاد و امین آئین منتشر کرده تا رفته رفته خود را برای برگزاری کنسرت آماده کند.

حمید خزاعی خواننده موسیقی ایرانی هم به تازگی قطعه «پریشان» را در حالی با شعری از سعدی پیش روی مخاطبانش قرار داده که شنوندگان شنونده فصل تازه‌ای از فعالیت‌های حمید خزاعی به عنوان یک خواننده فعال در عرصه موسیقی ایرانی هستند. این در حالی است که باربد بحرانی آهنگساز و تنظیم کننده، الهام زاهدی تهیه کننده و سرمایه گذار، محسن خادمی گرافیک دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

میثم ابراهیمی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ هم که مدتی است حضور بیشتری در عرصه اجراهای زنده به نسبت سال‌های اول فعالیت خود دارد، به تازگی قطعه «شال سیاه» را با ترانه و آهنگ مجید رضوی و مسعود جهانی و تنظیم مسعود جهانی و رضا سروش منتشر کرده است.

حامیم یکی دیگر از هنرمندان نسل تازه موسیقی پاپ ایران هم که طرفدارانش اغلب از گروه سنی نوجوان هستند، به تازگی از پس برگزاری کنسرت‌های مختلفش قطعه «خورشید و ماه» را با ترانه سرایی و آهنگسازی خود و تنظیم علیرضا ریاضی پیش روی مخاطبان قرار داده است.

برادران مسیح و آرش عدل پرور هم که در این سال‌ها از طرفداران متعصبی برخوردار هستند طی روزهای گذشته قطعه «رنگ خدا» را منتشر کردند. در این قطعه مسیح و آرش خود به عنوان ترانه سرا و آهنگساز حضور دارند. این درحالی است که مسعود جهانی تنظیم کننده و مهدی آذر میکس و مستر کار را به عهده داشته‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=71488

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا