موسیقیموسیقی ایران

نسخه آنپلاگد آهنگ «زندگیمی بعد از این» با صدای «امیر والا» منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیکتک‌آهنگ جدید «امیر والا» منتشر شد. این خواننده پاپ، نسخه آنپلاگد آهنگ «زندگیمی بعد از این» را به عنوان اثر جدیدش در اختیار مخاطبین قرار داده است.

ملودی این آهنگ از یکی از آهنگ‌های «الیاس یالچینتاش» خواننده ترک، الهام گرفته شده، «علی نوائیان» به عنوان ترانه‌سرا، کارگردان و تدوین‌گر تیزر این آهنگ با امیر والا همکاری داشته و «معین پرقوه» تنظیم آهنگ را انجام داده است. ایمان غلامى (میکس)، میلاد هاشمى (تصویربردار)، شرکت فرهنگى هنرى آواى مها (اخذ مجوز)، دیگر همکاران امیر والا در تولید این آهنگ بوده‌اند.

«امیر والا» همزمان با انتشار آهنگ جدیدش، در یادداشتی خودمانی درباره آن توضیح داده: «سلام رفقا. داستان منو که می‌دونین… همه چى از «زندگیمى بعد از این» شروع شد.

اولین کارم انقدر مورد لطف و حمایت و عشق شما قرار گرفت که منى که از ٨-٩ سالگیم چه تو تنهاییم چه تو دورهمی‌هام بلا استثنا باید می‌خوندم، عزم خودمو جزم کنم که زندگى هنرى رو حرفه‌اى و جدى شروع کنم تا یه روز به بالاترین جایگاه‌هاى موسیقى و هدف‌هاى قشنگم برسم؛ دیر یا زود، قولشو می‌دم البته با حمایت شما.

بازخوانى «زندگیمى بعد از این» با ورژن آنپلاگد با مجوز رسمی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، تقدیم با عشق، مثل همیشه پیشکش انرژى و محبت و حمایتتون به من و این کار که مسیر زندگى منو عوض کرد…»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4086

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا