موسیقیموسیقی ایران

نحوه برگزاری نشست‌های مطبوعاتی جشنواره فیلم فجر

به گزارش کامینگ سون موزیک: مدیر نشست‌های خبری فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره چگونگی برگزاری نشست مطبوعاتی جشنواره توضیحاتی را ارائه داد.

نغمه دانش ، مدیر نشست‌های خبری فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که هر دو نشست خبری فیلم های امروز توسط پدرام کریمی اجرا می شود. همچنین طی روزهای آینده از حضور مجریان و کارشناسان دیگری بهره می گیریم.

این نشست‌ها بعد از سانس اول نمایش هر فیلمی راس ساعت مقرر برگزار می‌شود و طبق روال همیشه سوالات به‌ صورت مکتوب از سوی خبرنگاران دریافت می شود.

وی درباره محوریت این نشست‌ها بیان کرد: این برنامه‌ها بیشتر برای تبیین و معرفی فیلم‌ها بوده و قراری برای نقد و بررسی آثار وجود ندارد.

مدیر نشست‌های خبری فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در پایان عنوان داشت: پارسال به دلیل شرایط کرونایی حاکم، میزبان رسانه‌های کمتری بودیم، اما طبیعتاً امسال با حضور پرتعدادتر اهالی رسانه نشست‌های پربارتری خواهیم داشت.  همچنین در این دوره برخلاف سال‌های گذشته منتقدان نیز در کنار اهالی رسانه فیلم‌ها را می‌بینند و حضورشان در نشست‌های خبری غنیمت است.

لازم به ذکر است که در نخستین روز از جشنواره فیلم فجر فیلم « بیرو» و «بازنده » اکران می شود و نشست های خبری آن‌ها به ترتیب در ساعت ۱۵ و ۱۸:۳۰ در تالار سعدی به مدت ۴۵ دقیقه برگزار می شود و باتوجه به اکران فیلم بعد، این زمان بیشتر نخواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=51572

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا