موسیقیموسیقی ایرانهنرمندانوفات

فردین حفیظی بازیگر دختر شیطان درگذشت

به گزارش کامینگ سون موزیک:  بازیگر جوان فیلم دختر شیطان خبرساز شد. فردین حفیظی بازیگر جوان 35 ساله که در فیلم دختر شیطان در کنار حمید فرخ نژاد حضور پیدا کرد.

فیلم دختر شیطان که در سال 1396 اکران شد، ساخته قربان محمدپور است. این اثر نیز یکی دیگر از آثار مشترک سینمای ایران و بالیوود بوده و سونو نیگام و آرجیت سینگ خواننده 2 ترانه از 6 ترانه این فیلم هستند.
بخش‌هایی از این فیلم که شامل چهل و پنج جلسه فیلمبرداری می‌باشد، در کشور هند و در شهر بمبئی انجام شده‌ است. فردین حفیظی نیز از جمله بازیگران این اثر بود که در کنار حمید فرخ نژاد به نقش آفرینی پرداخت.
متاسفانه اما امروز با خبر درگذشت بازیگر جوان فیلم دختر شیطان در سن 35 سالگی رو به رو هستیم. فردین حفیظی که در این اثر باعث خلق سکانس‌های محبوبی برای مخاطبان شد، درگذشت.

فردین حفیظی یکی از بازیگران نقش اصلی فیلم سینمایی دختر شیطان بود که در سن 35 سالگی در اوج جوانی درگذشت. او که در این اثر همبازی حمید فرخ نژاد و ایشا گوپتا بوده، لحظات شیرین بسیاری را از خود برای مخاطبانش به یادگار گذاشته است.

درگذشت فردین حفیظی بازیگر دختر شیطان آن هم در این سن، خبر شوک برانگیزی بود که کورش کبیری انرا منتشر کرد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=68910

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا