موسیقیموسیقی ایران

جشنواره موسیقایی «نوترانه» احیا می‌شود؟

به گزارش کامینگ سون موزیک:  تهیه‌کننده برنامه «هفت ترانه» با اشاره به تغییراتی در این برنامه در سری جدید بیان کرد که معاونت امور استان‌ها به پخش اثار موسیقایی نواحی و برگزاری دوباره جشنواره «نوترانه» علاقمند است.

محمود محمودی تهیه‌کننده برنامه موسیقایی «هفت ترانه» درباره تغییرات جدید این برنامه بیان کرد: «هفت ترانه» در حال حاضر هفته‌ای یک روز و فقط جمعه‌ها روی آنتن می‌رود و چند برنامه دیگر به پایان این فصل از برنامه باقی مانده است.

وی با اشاره به این برنامه که از شبکه «شما» به شبکه نسیم منتقل شد عنوان کرد: همچنان تمایلی وجود دارد که این برنامه کارکرد استانی خود را هم داشته باشد، آقای حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما هم پیشنهادی به مدیر شبکه نسیم داشته است برای مشارکت برنامه و اینکه همچنان به نوعی آثار موسیقایی استانی هم به تولید برسد.

محمودی اضافه کرد: قرار است تفاهم‌هایی بین شبکه نسیم و امور استان‌های صداوسیما صورت بگیرد که باید به قرارداد و امضا برسد. این فصل از «هفت ترانه» تا بهمن ماه تمام می‌شود و کارها برای فصل جدید انجام می‌شود.

وی یادآور شد: آقای خوشرو مدیر شبکه نسیم هم اصرار دارد برند «هفت ترانه» حفظ شود با اینکه کنداکتور جا ندارد اما با پیشنهاد استان‌ها باز هم فضایی را برای این برنامه در کنداکتور در نظر گرفته‌اند.

تهیه‌کننده «هفت ترانه» با اشاره به جشنواره موسیقایی استانی «نوترانه» که با این برنامه در شبکه «شما» شکل گرفت عنوان کرد: معاونت استان‌ها همچنین به دنبال جشنواره «نو ترانه» هم هست که در شبکه نسیم به پخش برسد و برگزار شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=65653

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا