موسیقیموسیقی ایران

تماشای چشم نمناک تماشاگران از روی صحنه جذاب‌تر است

به گزارش کامینگ سون موزیک: یکی از نوازندگان ویولنسل کنسرت‌های علیرضا قربانی درباره علت محبوبیت اثر «روزگار غریب» با صدای این خواننده بیان می‌کند: مخاطبان در این شب‌ها با قطعه «روزگار غریب» همخوانی می‌کنند. «روزگار غریب» شرح حال زیست دوره‌ای است که آن را پشت سر گذاشته‌ایم و حال مردم را بازگو می‌کند و به همین دلیل این قطعه در این سال‌ها پرمخاطب‌ترین قطعه بوده است که در اجراها داشته‌ایم.

مسعود فیروزی‌نژاد نوازنده ویولنسل در گروه ارکستر علیرضا قربانی که این شب‌ها در کنسرت این هنرمند در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد می‌نوازد، درباره این اجراها با اشاره به اینکه تمرین‌های سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند، گفت: تاکنون اجراهای درخشانی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم تا آخرین روز کنسرت این حس و حال همراه گروه باشد. هر شب و با حضور این حجم از مخاطبان علاقه‌مند، حال خوشی روی صحنه تجربه می‌کنیم. اینکه هر شب برای نزدیک به ۳ هزار نفر اجرا داشته باشیم، قطعا کار سخت اما لذت‌بخش و دلپذیری است و ما برای شب‌های بعد با این انرژی خوبی که از مخاطبان گرفته‌ایم مشتاق‌تر روی صحنه حاضر خواهیم شد.

فیروزی‌نژاد که تور کنسرت‌های شهرستان‌های علیرضا قربانی را همراهی کرده است، درباره استقبال در شهرهای دیگر گفت: استقبال از این تور کنسرت در شهرستان‌ها کم‌نظیر و زیبا بود و شور و حالی خاص از طرف مردم داشت. در شهر رشت با صحنه‌هایی در کنسرت مواجه شدیم که برای همه ما شگفت‌انگیز بود؛ همخوانی‌ای که مردم با آقای قربانی داشتند خیلی در این حال و هوا تاثیرگذار بود و این حس خوب را به گروه هم منتقل می‌کرد.

این نوازنده ویولنسل درباره محبوب‌ترین قطعه در این اجراها گفت: انتخاب یک قطعه برای من بسیار سخت است؛ چون هر قطعه حس و حال خاص خودش را دارد و با مخاطبان این حس و حال دوچندان شده است.

او در ادامه بیان کرد: روی صحنه حس و حال مخاطبان را کاملا درک می‌کنیم و برخی از مخاطبان که با این قطعه‌ها ارتباط عاطفی برقرار کرده و گاهی چشمانشان نمناک می‌شود و همخوانی می‌کنند، از روی صحنه دیدنی‌تر است. این‌گونه حس و حال مخاطب باعث ارتباط حسی نزدیکی بین ما و آنها می‌شود و به همین دلیل این کنسرت نسبت به اجراهای گذشته متفاوت‌تر شده است. از اجرای قطعه اول این حس عاطفی بین مخاطبان وجود دارد و مردم عاشقانه‌های خود را با این قطعه‌ها مرور می‌کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=69194

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا