موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تعطیلی سالن کنسرت خرم‌آباد

به گزارش کامینگ سون موزیک: موسیقی در لرستان سبقه و علاقه‌مندان زیادی دارد و بر این اساس همواره در کنار برنامه‌های مختلف، موسیقی محلی نیز اجرا می‌شود.

موسیقی در این استان به حدی اهمیت دارد که حتی در مراسم عزا نیز یک‌پای رسوم، است و موسیقی مناسب عزا اجرا می‌شود.

در سال‌های اخیر کنسرت‌های زیادی در خرم‌آباد برگزار شده و حتی در مقاطعی به‌عنوان پایتخت کنسرت ایران نیز به شمار می‌رفت اما همواره گروه‌های موسیقی از نبود سالن استاندارد برای کنسرت در این شهرستان ناراضی بوده‌اند.

سال ۸۷ پروژه تالار مرکزی خرم‌آباد کلنگ‌زنی شد و یکی از طرح‌های آن، سالن کنسرت بود اما حتی به نزدیکی‌های افتتاح هم نرسید و پروژه مدت زیادی است که در تعطیلی بسر می‌برد.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در خصوص این پروژه گفت: مجتمع فرهنگی هنری خرم‌آباد یک پروژه بزرگ است که سه سالن دارد و یکی از این سالن‌ها مختص کنسرت است.

وی با اذعان به نبود سالن مناسب برای برگزاری کنسرت در استان، اضافه کرد: سال قبل بازسازی تالار شهید آوینی را با همکاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار آغاز کردیم که آماده بهره‌برداری است و مشکلاتی که از قبل داشت به‌طور کامل بازسازی شد.

فتایی افزود: این سالن که در شأن هنرمندان استان است تا زمان افتتاح پروژه بزرگ تالار مرکزی(مجتمع فرهنگی هنری) در اختیار هنرمندان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تاکید کرد: تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی هنری خرم‌آباد که نزدیک ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=29486

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا