موسیقیموسیقی ایران

اجرایی رایگان برای مخاطبان نخستین شب کنسرت «در هوای بی‌چگونگی»

به گزارش کامینگ سون موزیک: ایرنا نوشت: «سهراب پورناظری» و «علی قمصری» اعلام کردند که به دلیل وقفه‌ای که در برگزاری نخستین شب کنسرت «در هوای بی‌چگونگی» رخ داده، این اجرا را برای مخاطبان این سانس تکرار می‌کنند.

نخستین اجرای این کنسرت، ۳۰ خرداد و دومین شب این اجرا، چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در فضای باز کاخ سعدآباد روی صحنه رفت.

این کنسرت با پرفورمنس همراه است و اجرا در فضای باز برگزار می‌شود و آماده‌سازی صحنه، نور و صدا، بسیار دشوار و زمان‌بر بود و هنرمندان و عوامل مختلف این کنسرت، از چند روز پیش به طور شبانه‌روزی مشغول آماده‌سازی مقدمات این اجرا بودند. همچنین چیدمان تماشاگران در این اجرا، استاندارد بالایی دارد و زحمات بسیاری برای این امر کشیده شده و تقریبا تمام تماشاگران از دید و اشراف کافی به صحنه برخوردارند.

در بخشی از اجرای شب اول، به علت تداخل فرکانس سیستم میکروفن‌های بی‌سیم با امواج رادیویی موبایل‌ها، اجرا برای چند دقیقه متوقف و پس از رفع نقص فنی، اجرا بار دیگر از سرگرفته شد. به علت رخ دادن این مشکل و وقفه‌ای که در اجرا رخ داد، سهراب پورناظری در بخشی از کنسرت اعلام کرد: امیدوارم به زودی یک شب اجرای رایگان برای مخاطبان این سانس از برنامه برگزار کنیم. ممکن است این کار را پس از ماه محرم و صفر انجام دهیم.

علی قمصری هم در صحبت‌هایی کوتاه گفت: من هم امیدوارم به زودی در اجرایی رایگان، در خدمت مخاطبان این سانس باشیم.

کنسرت در هوای بی‌چگونگی کاری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری با حمایت داریا همراه و در فضای باز کاخ سعدآباد برگزار می‌شود. این اجرا که با استقبال ویژه مخاطبان همراه شده، شب گذشته؛ چهارشنبه ۳۱ خرداد، دو اجرای موفق را پشت سر گذاشت.

این کنسرت، امشب پنجشنبه؛ یکم تیر، جمعه؛ دوم تیر، ‌ شنبه؛ سوم تیر و سه‌شنبه؛ ۶ تیر در مجموعه کاخ سعدآباد روی صحنه خواهد رفت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=69077

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا