آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

«آخرین سلام» فریدون آسرایی پس از ۹سال شنیده شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  آلبوم موسیقی «آخرین سلام» با آهنگسازی مجتبی مصری، امید حجت، نیاوش و خوانندگی فریدون آسرایی پس از ۹ سال منتشر شد.

 آلبوم موسیقی «آخرین سلام» با آهنگسازی مجتبی مصری، امید حجت، نیاوش و خوانندگی فریدون آسرایی شامل ۹ قطعه؛ آخرین سلام، عاشقی یعنی، بارون، دلمو اسیر کن، دیوونه، بیرون از این خونه، بیدارم و خداحافظ است که ترانه‌های آنها توسط مریم حیدرزاده، زهرا کلاته، مجتبی مصری و نیاوش سروده شده است.

نوازندگان؛ فراز فراهانی (گیتار الکتریک و گیتار نایلون)، بهروز میرزایی (گیتار نایلون)، سپهر ارشاد (ویولن، ارکستر زهی)، غزل راکی (ویولن سل)، فرید فراز (گیتار نایلون و گیتار آکوستیک) و مجتبی مصری (پیانو)، محبوبه صادقی همخوان، مجتبی مصری، حسین بیک، فرید فراز، نیاوش و مهران خالصی تنظیم‌کنندگان، مرتضی تقی‌زاده و فرید فراز میکس و مسترینگ، محمد علیمیرزا طراح گرافیک و محمد اسماعیلی عکاس از دیگر هنرمندان این آلبوم هستند.

آسرایی پیش از این درباره انتشار آلبوم «آخرین سلام» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: «خوشحالم پس از ۹ سال آلبوم جدیدم به نام «آخرین سلام» ۲۸ خردادماه منتشر خواهد شد. اثری که برای تولید آن زحمات بسیاری در این سال‌ها کشیده شد و امیدوارم به دل شما عزیزان بنشیند. ممنونم از همه‌ عزیزانی که برای تولید و انتشار هر چه بهتر این آلبوم در کنار من بودند.»

آلبوم «آخرین سلام» با تهیه‌کنندگی مجید عبدی توسط شرکت‌ رویال هنر با شماره مجوز ۱۴۰۱۱۳۵۷ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است. پیش فروش نسخه دیجیتال آلبوم «آخرین سلام» از ۲۱ خرداد در سایت‌های رسمی موسیقی آغاز شده بود.

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ متولد سال ۱۳۳۵ در منطقه آساراست، وی بعد از اتمام تحصیلات در سال ۱۹۸۷ به کانادا سفر کرد و ۱۴ سال در آنجا زندگی کرد. نخستین آلبوم آسرایی «اولین سلام» سال ۱۳۸۰ منتشر شد، وی سپس به ایران بازگشت و به فعالیت‌های خود در حوزه موسیقی ادامه داد. آلبوم‌های «از تو دورم»، «خاطرات گمشده» و «عشق یعنی» از جمله آثار آسرایی است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=69008

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا