جشنواره موسیقیجشنواره موسیقی ایرانجشنواره موسیقی فجر

برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در ۱۱ استان

به گزارش کامینگ سون موزیک: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر علاوه بر تهران در ۱۰ استان و منطقه آزاد اروند نیز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، علی مومنیان مدیر کمیته استانها سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر گفت: استان های بوشهر، زنجان، گلستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، خوزستان، کرمانشاه، منطقه آزاد اروند، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و فارس برای برگزاری جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: بر اساس فراخوان هایی که در استان ها اعلام شده است، در تعدادی از استان ها، سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای گروه های استانی برگزار می شود و در برخی استان ها نیز گروه های حاضر در جشنواره برنامه اجرا می کنند.

ستاد سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مهرماه در نامه ای به استان ها خواست در صورت تمایل برای برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر آمادگی خود را اعلام کنند که ۱۰ استان و منطقه آزاد اروند برای برگزاری جشنواره اعلام آمادگی کردند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای گروه های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، ارکسترال، تلفیقی، کودک و نوجوان و بانوان برگزار می شود و نشست های تخصصی، جایزه موسیقی و رسانه و جایزه ترانه از بخش های دیگر این دوره جشنواره است.

در این دوره از جشنواره قرار است طی برنامه های ویژه ای یاد جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی گرامی داشته شود.
سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری شاهین فرهت ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می شود.
همچنین جدول سایر اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ابتدای هفته آینده منتشر و بلیت فروشی آنها انجام خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6052

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا