جشنواره موسیقی فجرکنسرتکنسرت تهران

شب هفتم جشنواره موسیقی فجر ویژه بانوان

به گزارش کامینگ سون موزیک : شب هفتم از سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر، با حضور ۱۲ هنرمند و گروه ایرانی و خارجی در شش سالن محل برگزاری مهم‌ترین رویداد موسیقی کشور در حالی برگزار خواهد شد که گروه‌های موسیقی ویژه بانوان از امشب به روی صحنه خواهند رفت.

امشب (سه شنبه ۲۹ بهمن) و در ششمین شب از مهم‌ترین رویداد موسیقی کشور، گروه‌ها و هنرمندان سبک‌های مختلف موسیقی با هواداران خود در پایتخت دیدار خواهند کرد.

برنامه‌های شب هفتم این دوره از جشنواره به شرح زیر است:

ساعت ۱۸: ۳۰:

فلوریان نواک نوازنده پیانوی اهل بلژیک رسیتال خود را در تالار وحدت اجرا خواهد کرد.

ارکستر زهی نیلپر با همراهی آنسامبل بادی در تالار رودکی به روی صحنه خواهد رفت.

گروه موسیقی نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی در نخستین اجرای ویژه بانوان سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت ویژه برگزیدگان جشنواره نوای خرم در سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.

خواننده موسیقی پاپ سیروان خسروی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه خواهد رفت.

ساعت ۲۱: ۳۰:

پیرانی و پاریزین هنرمندان فرانسوی دوئت آکاردئون و ساکسفون خود را در تالار وحدت اجرا خواهند کرد.

گروه کانتوس به سرپرستی کاوه میرحسینی در تالار رودکی به روی صحنه خواهد رفت.

گروه‌های کوک ماه به سرپرستی لیلا جعفر پور و چریکه سنه به سرپرستی شرمین زرنشان در اجرایی که ویژه بانوان خواهد بود در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهند رفت.

ارکستر هنرستان موسیقی پسران در سالن سوره حوزه هنری اجرا خواهد داشت.

گروه رها به سرپرستی مهدی تیموری در برج آزادی به روی صحنه خواهد رفت.

خواننده موسیقی پاپ سیروان خسروی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه خواهد رفت.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه شب ۲۳ بهمن تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار وحدت، تالار رودکی، بنیاد آفرینش‌های هنری هنری نیاوران، تالار سوره حوزه هنری، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان مخاطبان خواهد بود و ۸۲ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، پاپ، ارکسترال، تلفیقی، بانوان، کودک و نوجوان با ۹۰ اجرا در ۸۰ نوبت به اجرای برنامه می‌پردازند.

نخستین جایزه موسیقی و رسانه و جایزه ترانه سال از جمله بخش‌های نوین این جشنواره هستند و در یکی از مهم‌ترین رویداد‌های این جشنواره در شش شب گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای ارکستر سمفونیک تهران حاضر شد و به تماشای اجرای قطعه ۱۷۶ ساخته بهزاد عبدی در سوگ جانباختگان سانحه هوایی هواپیمای اکراینی توسط این ارکستر نشست.

جشنواره‌های استانی موسیقی فجر با حمایت ویژه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر و در راستای همراهی با مردم سیل زده از استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است و گروه‌های بومی استان سیستان و بلوچستان در این دوره جشنواره از ۲۰ تا ۲۵ بهمن در شهرهای زاهدان، چابهار، نیک شهر و قصرقند اجراهای خود را بروی صحنه برده‌اند و نخستین دوره جایزه موسیقی و رسانه و جایزه ترانه سال از برنامه هایی خواهد بود که برای نخستین بار برگزار خواهند شد.

در کنار تهران استان‌های بوشهر، آذربایجان شرقی، خوزستان، گلستان، فارس، خراسان شمالی، زنجان، سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد اروند میزبان این دوره از جشنواره در شهرهای مختلف کشور خواهند بود.

در این دوره از جشنواره از هنرمندان و استادان بزرگ موسیقی ایران چون افلیا پرتو، نادر مشایخی، حسن اسکندری و هوشنگ ظریف طی مراسمی در اختتامیه تجلیل می‌شود. مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پنجشنبه اول اسفند در تالار وحدت طی مراسم ویژه‌ای با حضور مسئولان کشوری و فرهنگی و هنری همراه با اهالی هنر به ویژه موسیقی و مردم برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=8299

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا