موسیقی جهان

بازجویی از امینم توسط پلیس مخفی آمریکا

به گزارش کامینگ سون موزیک: پلیس سرویس مخفی آمریکا که وظیفه حفاظت از رئیس جمهور و مقام‌های حکومتی را دارد از امینم، ستاره مشهور موسیقی رپ به علت متن ترانه‌ او که در آن ایوانکا ترامپ را “کودن” خوانده و در جایی گفته “او را در دریاچه انداخته شد” سوال و جواب کرده است.

بنابر اسنادی که وبسایت خبری بازفید مدعی است به دست آورده، ماموران سرویس مخفی به علت متن ترانه “فریمد” (Framed – ۲۰۱۷) به سراغ این هنرمند رفته‌اند.

در متن این ترانه امینم می‌خواند که چرا دختر دونالد ترامپ در صندوق عقب خودرو اوست و بعد ادامه می‌دهد “دخترک بلوند کودن “به “دریاچه انداخته شد”.

بنابر این گزارش، پی‌گیری سرویس مخفی در حد همین جلسه سوال و جواب با امینم باقی مانده و فراتر از آن نرفته است.

بنابر اسنادی که بازفید منتشر کرده پلیس سرویس مخفی پس از آن سراغ امینم رفته که “یک شهروند نگران” این ترانه و محتوای آن را به این نهاد حفاظتی گزارش کرده است.

بنابراین گزارش، این “شهروند نگران” در حقیقت خبرنگار نشریه اخبار هنری “تی‌ام‌زی” (TMZ) بوده که به دنبال واکنش و اظهارنظر درباره محتوای این ترانه بوده است.

این خبرنگار حوزه هنری در حقیقت با ارسال یک ایمیل از سرویس مخفی پرسیده بود “آیا شما در حال تحقیقات درباره متن تهدیدآمیز ترانه امینم درباره ایوانکا ترامپ، دختر اول کشور هستید؟”

مدارک نشان می‌دهد که پس از دریافت این ایمیل، سرویس مخفی شروع به تحقیق درباره امینم می‌کند و سابقه او و نام واقعی‌اش (مارشال مترز) را جست و جو می‌کند.

پس از آن، در اواخر سال ۲۰۱۷ ماموران سرویس مخفی از طریق وکیل امینم با او تماس می‌گیرند و درخواست مصاحبه حضوری می‌کنند؛ مصاحبه‌ای که در ژانویه ۲۰۱۸ روی می‌دهد.

آن طور که مدارک نشان می‌دهد ماموران در هنگام مصاحبه با امینم موضوع متن یکی دیگر از آثار او را که “ضدترامپ” بوده را پیش می‌کشند؛ قطعه‌ای که امینم آن را با سبک آزاد و برای یک جشنواره هنری تهیه کرده بود.

بنابر مدارکی که بازفید به دست آورده امینم در خلال مصاحبه با ماموران سرویس مخفی حتی شروع به خواندن دوباره متن ترانه خود می‌کند و “همراه با ماموران رپ خوانی می‌کند.”

آن طور که مدارک نشان می‌دهد موضوع این مصاحبه دو روز بعد در یک جلسه سازمانی سرویس مخفی مطرح می شود اما حاضران نتیجه‌گیری می‌کنند که موضوع “قابل ارجاع به اف‌بی‌آی نیست”.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2204

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا