موسیقیموسیقی ایران

انتشار دو نماهنگ برای عید غدیر

به گزارش کامینگ سون موزیک: گروه هم آوایی الغدیر تهران همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیرخم اقدام به انتشار دو نماهنگ در قالب های متفاوت کرده که به گفته مدیر این مجموعه موجب ایجاد یک جریان فرهنگی در سطح شهر شده است.

هادی نصیری سرپرست گروه هم آوایی بین‌المللی الغدیر تهران در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های این مجموعه توضیح داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به سفارش شبکه یک سیما دو کلیپ به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم تولید و آماده پخش شده که هر دوی این نماهنگ‌ها از ساختار متفاوتی برخوردار است که امیدوارم مورد رضایت مخاطبان و حضرت علی (ع) قرار گیرد. این در حالی است که جناب خواجه نژاد به عنوان مدیر پخش شبکه یک سیما و جناب زین العابدین مدیر شبکه روی تولید و پخش دو اثر عنایت ویژه ای به مجموعه ما داشتند که جا دارد از همه این عزیزان قدردانی کنم.

وی درباره این دو آثار گفت: آنچه پیش روی مخاطبان در این چند روز صورت گرفته، تولید سه کلیپ بوده که دو نماهنگ آن توسط گروه هم آوایی الغدیر و یک نماهنک نیز توسط گروه «محراب» منتشر شده است. البته اگر بخواهم درباره دو کلیپ ساخته شده توسط گروه خودمان توضیحاتی را ارائه دهم باید به تلاش مجموعه در جهت تولید آثاری اشاره داشته باشم که می‌تواند در نوع خود جالب توجه باشد. ما در کلیپ اول با نام «امیر عالم» ایده‌ای را طراحی کردیم که در قالب آن کاروان خودرویی و موتوری با اتکا به یک حرکت جمعی در خیابان‌ها و معابر روز عید غدیر خم را در روزهای کرونایی گرامی می‌دارند. ایده‌ای که خوشبختانه مورد توجه قرار گرفت و ما از آن روز شاهد این بودیم که کاروان‌های خودرویی در شهر تهران اقدام به اجرای ایده ما کردند که فضای شهری را تحت تاثیر قرار داد.

نصیری درباره کلیپ دوم هم توضیح داد: در نماهنگ دوم هم که با عنوان «عید آقایی» منتشر شده، گروه ما تلاش کرده تا با دعوت از دانش اموزان نوجوانی که طی این ماه کمتر در فعالیت‌های آیینی و جمعی حضور پیدا کرده‌اند، شرایطی را فراهم کند تا این عزیزان با همراهی گروه هم آوایی الغدیر فضای عیدانه ای را پیش روی مخاطبان قرار دهد. چارچوبی که در آن تلاش شده علاوه بر تولید یک عیدانه به مناسبت عید سعید غدیر به فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه از جمله ایستگاه‌های نذر فرهنگی نیز بپردازد که برای ما دربرگیرنده فضای متفاوتی بود و امیدوارم مورد قبول مردم و حضرت امیر المومنین قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: گروه هم آوایی الغدیر تهران طی سال‌های اخیر نزدیک به ۲۰۰ قطعه را تولید و در معرض تماشای علاقه مندان و دوستداران اهل بیت قرار داده و این افتخار بزرگی برای گروه ماست که توانسته‌ایم به سهم خود خادم اهل بیت از دریچه نواهای مذهبی باشیم. البته این امید را هم داریم که به زودی قطعات جدید و متفاوتی را نیز برای محرم آماده کنیم که در آینده جزییات آن اعلام می‌شود.

گروه هم‌آوایی بین‌المللی «الغدیر» تهران از گروه‌های همخوانی ممتاز در حوزه تولید آثار موسیقایی ملی و مذهبی است که تاکنون بیش از ۵۰ قطعه تولید و منتشر کرده است. این گروه از جمله مجموعه‌هایی است که با هدف ترویج فرهنگ آیینی و ملی تولیدات خود را در فضای مجازی به طور کامل منتشر و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=42003

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا