موسیقیموسیقی ایران

اثر جدید خواننده «سلام فرمانده» منتشر می‌شود

به گزارش کامینگ سون موزیک: مسئول باشگاه سرود مرکز رسانه‌ای «نهضت» از تولید و انتشار چند اثر موسیقایی در قالب پروژه «سرود مداحی» با صدای ابوذر روحی و چند خواننده دیگر در آستانه اعیاد قربان و غدیرخم خبر داد.

حسین صیامی مسئول باشگاه سرود مرکز هنری رسانه‌ای «نهضت»ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های انجام گرفته در این مجموعه توضیح داد: طی روزهای اخیر مشغول تولید سه پروژه موسیقایی در قالب «سرود مداحی» بودیم که قرار است با سه رویکرد محتوایی متفاوت در آستانه فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر خم و راه‌پیمایی ۱۰ کیلومتری عید غدیر پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

وی افزود: اولین اثری که برای انتشار آماده شده است، پروژه‌ای به نام «آزادی» به خوانندگی محمد اسداللهی و همراهی گروه سرود «نجم الثاقب» است که به‌زودی روانه آنتن شبکه‌های مختلف تلویزیونی می‌شود. این اثر دربرگیرنده حس و حالی حماسی است که در یک قالب احساسی به مناسبت عید سعید غدیر خم تولید و منتشر می‌شود. البته برنامه‌ریزی‌هایی هم برای ارائه این قطعه در راه‌پیمایی ۱۰ کیلومتری عید غدیر هم تدارک دیده شده که به‌زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

مسئول باشگاه سرود مرکز هنری رسانه‌ای «نهضت» در معرفی پروژه بعدی این مجموعه گفت: کار دیگری که تولید آن به اتمام رسیده و در برگیرنده حال و هوای بسیار ویژه‌ای است، اثری به خوانندگی ابوذر روحی (خواننده قطعه سلام فرمانده) است که در روز عید سعید قربان رونمایی می‌شود. این اثر نیز در کنار سایر کارهای ابوذر روحی با مضامین انقلاب اسلامی، اعیاد قربان و غدیر و مسائل روز طراحی شده که فکر می‌کنم می‌تواند با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

 

صیامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود توضیح داد: اثر دیگری که به مناسبت این ایام تدارک دیده شده است، پروژه‌ای به خوانندگی سیدمحمدرضا نوشه است که این کار هم در حال و هوای عید سعید غدیر تولید شده و در ژانر خودش می‌تواند اثر متفاوتی به حساب آید. اثری در کنار سایر کارهایی که معرفی کردم جزو ضروریاتی بود که احساس کردیم می‌تواند حس و حال متفاوتی را به مخاطبان ارائه دهد و امیدوارم مورد رضایت آنها نیز قرار گیرد.

وی در پایان گفت: آنچه تولید شده، تلاش برای ارائه آثاری متفاوت به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیراست که امیدوارم بتواند مورد رضایت عموم مردم قرار گیرد. چرا که ما سعی کردیم کارهایی را ارائه دهیم که به دور از تکرار بوده و حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=69116

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا