دسته‌بندی نشده

نگاهی به قسمت اول سریال «شریک جرم» به کارگردانی مازیار میری | گزارش یک قتل

قسمت اول سریال «شریک جرم» به کارگردانی مازیار میری براساس فیلمنامه امیر عربی، یکشنبه 12 آذر منتشر شد؛ سریالی که با یک شروع طوفانی از همان ابتدا تکلیف مخاطبان را با خودش روشن کرد. پس از سکانس ملتهب اوایل سریال، داستان با مجموعه‌ای از تردیدها و معماها پیرامون قتل ادامه پیدا کرد و در نهایت با موقعیت ملتهب یک وکیل برای اثبات دلیل اصلی این قتل به پایان رسید.

به گزارش کامینگ سون موزیک، مازیار میری پس از ساخت سریال موفق «خسوف» به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان در شبکه نمایش خانگی، دست به کار تولید سریال جدیدی با عنوان «شریک جرم» زد. او اینبار هم با همراهی اسعدیان، سریالش را با ماجرای قتلی ناگهانی شروع کرد تا در ادامه با کشف رازهایی درباره آن، مخاطبان را همراه کند.

فیلمنامه سریال را امیر عربی نوشته است؛ فیلمنامه‌نویسی که پیش‌تر با مازیار میری برای ساخت فیلم موفق «سعادت آباد» همکاری داشت و می‌توان به همکاری مجدد آنها در این سریال امیدوار بود.

شخصیت اصلی سریال، خانم وکیلی با بازی سارا بهرامی است که در زندگی خانوادگی‌اش با مشکلاتی روبه‌روست و حالا به واسطه رخ دادن دو قتل در دفتر کارش زندگی‌اش بهم می‌ریزد و در این بین پای ماجراهایی درباره پرونده‌های گذشته او هم به میان می‌آید. حالا او باید برای اثبات حقانیت شغلی‌اش برای کشف راز این قتل تلاش کند.

سجاد بابایی و المیرا دهقانی، به عنوان دو تا از بازیگران اصلی سریال «خسوف»، اینبار به صورت افتخاری در این سریال حضور پیدا کرده‌اند. سجاد بابایی نقش مردی زندانی را دارد که مرخصی می‌گیرد تا ماجرای درخواست طلاق همسرش را پیگیری کند و المیرا دهقانی در نقش همسرش ندا ظاهر شده که دیگر تمایلی به زندگی با او ندارد. آنها در قسمت اول، پس از یک مشاجره قدرتمند، سکانس مهمی را در مواجهه باهم می‌سازند.

وحید آقاپور که با مجموعه طنز «ممیزی» و «جوکر» به مخاطبان معرفی شده بود، این روزها به خاطر بازی در نقش موفقی در «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» به کارگردانی سروش صحت بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا در «شریک جرم»، ایفاگر نقشی کاملا متفاوت و جدی است.

علاوه بر اینها امین شعرباف، مهتاب ثروتی، علی ثانی فر، محمدرضا مالکی، ندا عقیقی، بهناز جعفری، سیامک احصایی، علی مصفا و … هم در این سریال حضور دارند.

«شریک جرم» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان، یکشنبه‌ها در پلتفرم «نماوا» منتشر می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=71391

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا