تئاتر

اختصاص بودجه برای توسعه پردیس تئاتر تهران ضرورت دارد

کامینگ سون موزیک : سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران بعدازظهر روز پنجشنیه ۲۷ اردیبهشت، با همراهی امین اشرفی رییس پردیس تئاتر تهران از امکانات و زیرساخت‌های این مرکز فرهنگی هنری بازدید کرد.

وی با اشاره به این که از افتتاح این مجموعه تا به امروز حدود ۹ سال می‌گذرد، تصریح کرد: حفظ و توسعه برخی زیرساخت‌ها و اقدامات عمرانی نیمه تمام، نیازمند حمایت مالی و تخصیص بودجه توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهرداری منطقه ۱۵ است.

علوی با بیان اینکه استفاده از هنر همیشه یکی از راه‌های موثر در انتقال مفاهیم فرهنگی بوده است، افزود: پردیس تئاتر تهران فرصت مناسبی برای گروه‌های هنری و مردم، به ویژه شهروندان جنوب شهر تهران است تا از امکانات، برنامه‌ها و فعالیت‌های آن بهره‌مند شوند.

در ادامه امین اشرفی با ارایه توضیحاتی تصریح کرد: برخی امکانات و فعالیت‌های عمرانی این مجموعه از سال ۱۳۹۵ تا کنون به دلیل هزینه‌هایی که به مرور با افزایش روبرو بوده بلاتکلیف و نیمه تمام باقی مانده است.

وی عمده‌ترین این اقدامات را تکمیل پروژه استیج سالن اصلی، «ماشینری»، تکمیل سردر اصلی پردیس تئاتر تهران، نوسازی و تجهیز صندلی‌های تئاتر، افزایش ظرفیت سالن سینما برای اکران بیشتر فیلم و همچنین نوسازی پارکینگ‌ برشمرد و گفت: به پایان‌رساندن این اقدامات به طور یقین در جهت رفاه حال مردم و گروه‌های هنری‌ خواهد بود.

در ادامه عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تمجید از فعالیت‌هایی که در حوزه کودک و نوجوان در این مرکز هنری انجام شده است، کارشناسی و پیشنهادات مدیریت پردیس تئاتر تهران را دغدغه‌ای درست و به جا دانست و بر پیگیری اختصاص بودجه برای اتمام آنچه نیمه‌تمام عنوان شد وعده کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=73558

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا