کنسرت تهرانکنسرت کلاسیک

دو نوازی علی صالحی پور و میهمان آذربایجانی در تالار رودکی

به گزارش کامینگ سون موزیکرسیتال ویولون و پیانو علی صالحی پور و ذاکر اسداُف، هفته اول از اسفند ماه ۱۳۹۸ در تالار رودکی بروی صحنه می رود.

دو نوازی ویولون علی صالحی پور و پیانوی ذاکر اسداُف، در تاریخ ۵ اسفند ماه سال جاری، در تالار رودکی به اجرا درمی آید.

در این رسیتال که به تهیه کنندگی وحید علی پور و حمایت مؤسسه آوای حنانه تدارک دیده شده، آثاری از باخ، راخمانینف، پاگانینی، وینیاوسکی، علیرضا مشایخی و…نواخته خواهد شد.

علی صالحی نوازنده ویولون زاده ۱۳۶۲ فارغ التحصیل رشته نوازندگی ویولون از آکادمی موسیقی نروژ است و تا کنون با ارکستر های بزرگی نظیر فیلارمونیک اسلو همکاری داشته. او از ده سالگی شروع به یادگیری و نواختن ویولون کرده و با استعداد چشمگیری در مدت یک سال متدهای ویولن، کروتزر، کایزر، شوچیک، هریمالی و دنت را فرا گرفته و می نواخته است.. تکنیک خاص علی صالحی پور در اجرای آثار پاگانینی، آرشه های پخته و سونوریته ی عالی سازش زبانزد است.

ذاکر اسداف نوازنده اهل کشور آذربایجان، مقام‌اول مسابقات روبنشتاین در پاریس (۲۰۰۴) را در افتخارات خود دارد. اسداف همچنین، مقام اول مسابقات بین‌المللی پیانو در باکو سال ۲۰۰۷، فعالیت به عنوان سولیست در گروه con Tempo از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ (گروه اجرای آثار معاصر)، تالیف کتاب گورگی شاروین بنیانگذار مکتب پیانو آذربایجان، اجرای کنسرت سولوی پیانو در ایتالیا و ترکیه و برگزاری مستر کلاس و… را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

شایان ذکر است که رسیتال ویولون و پیانوی علی صالحی پور و ذاکر اسداُف، در ساعت ۲۰ از تاریخ ۵ اسفند ۱۳۹۸ در تالار رودکی برگزار می شود. بهای بلیت های این کنسرت ۷۵ و ۹۰ و ۱۱۰ و ۱۲۰ هزار تومان می باشد و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت ایران کنسرت با آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7594

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا