هنرمندانوفات

فرزندان باب مارلی برای پدر جشن تولد گرفتند

به گزارش کامینگ سون موزیک: سدلا، جولیان و روهان، فرزندان باب مارلی و چند نوه این اسطوره موسیقی، هفتاد و پنجمین سالگرد تولد او را جشن گرفتند.

در جشنی که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تولد باب مارلی برگزار شد، فرزندان این اسطوره فقید – که هر یک در نوع خود معروف و مشهور هستند- جمع شدند تا درباره سلطان سبک رگی سخن بگویند و مشعل موسیقی را به نسل بعد از خود بسپارند.

فرزندان باب مارلی، سدلا مارلی، جولیان مارلی و روهان مارلی، و چند نوه او تقریبا دو هفته زودتر از روز تولد باب که 6 فوریه است، و پیش از مراسم گرمی، جشنی را در لس آنجلس برگزار کردند.

این رویداد همچنین به افتخار نامزد شدن جولیان مارلی برای دریافت جایزه گرمی در رشته بهترین آلبوم رگی برگزار شد. سدلا مارلی نیز که تا کنون 3 بار موفق به کسب جایزه گرمی شده است، گفت پدرش درس های مهمی درباره پشتکار و سختکوشی به آنها داده است. او گفت: ما گاهی در مسابقات شرکت می کردیم. همه والدین دوست دارند که فرزندشان برنده شود اما ما باید برنده می شدیم. پدر به ما یاد داده بود چیزی به ما تقدیم نمی شود بلکه باید برای به دست آوردن آن تلاش کرد. فکر می کنم این درس بزرگی است.

به گزارش ایران جوان، فرزندان باب مارلی این درس‌ها را به فرزندان خود منتقل کرده‌اند. اسکیپ مارلی، پسر سدلا که با کیتی پری،H.E.R. و میجر لیزر همکاری داشته است، گفت: من موسیقی را انتخاب نکردم، موسیقی من را انتخاب کرد. اسکیپ با اشاره به دیگر نوه های باب گفت: موسیقی در خون همه ما جریان دارد و ما را به کشف مسیرهای جدید می کشاند البته با حفظ پیام و وفاداری به مشعلی که در دست داریم.

میستیک، زوری، نیکو، شاسیا و جاشوا مارلی نیز در این مراسم حضور داشتند.

روهان مارلی دختر باب، درباره پسر خود و لورین هیل، جاشوا، گفت: این پسر لورین است. جاشوا پسر من هم هست اما دیگران همیشه او را پسر لورین یا نوه باب مارلی صدا می زنند. و من هم چاره ای جز پذیرفتن ندارم.

جاشوا نیز گفت که مشغول کار کردن بر روی آهنگ جدیدش است و هرچند مادرش با داشتن یک جایزه گرمی در کارنامه، آهنگش را تایید کرده است، اما همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد.

نیکو مارلی، فرزند دیگر روهان نیز که در زمینه فوتبال فعالیت دارد درباره اینکه وصله ناجور خانواده است، گفت: از اینکه من هم در کاری استعداد دارم خوشحالم ولی این استعداد در آواز نیست. او در حین خنده حضار ادامه داد: من این پشت می ایستم و دیگران را تشویق می کنم. چون حتی یک کلمه هم نمی توانم آواز بخوانم.

باب مارلی در سال 1981 در سن 36 سالگی بر اثر سرطان درگذشت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6722

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا