موسیقی ایران

واکنش مهدی یراحی نسبت به ممنوع‌الکار شدنش

به گزارش کامینگ سون موزیک: مهدی یراحی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر ممنوع‌الکار شدن و لغو تمامی کنسرت‌هایش را اعلام کرد.

چندی پیش مهدی یراحی یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشور، به دلیل صحبت درباره برخی از مسائل خارج از چارچوب و قانون در کنسرت‌های اخیرش از سوی وزارت ارشاد ممنوع الکار شد.

اما این خواننده به تازگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به ممنوع الکار شدنش واکنش نشان داد و اعلام کرد که تمامی کنسرت‌های آینده‌اش لغو شده است. متن پست وی به این شرح است:

“اینجانب مهدی یراحی، توسطِ مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى (این بار به سبب گفته‌هایم در کنسرت‌هاى اهواز و کرج و… و اساساً به جهت سیاق و نگرشم) تا اطلاع ثانوى عملاً از کار در سرزمینم ممنوع شده‌ام. به‌همین دلیل روند اخذ مجوز براى اجراهاى من در تمامى کنسرت‌هاى تهران و شهرستان‌ها مسدود و مجوزهاى از پیش صادر شده لغو گردید.

تا به امروز از محدودیتها و ناملایماتِ تحمیل شده طى یک سال گذشته سخنى نگفته‌ام که در صورت نیاز به آن موارد هم خواهم پرداخت؛ اما همچون گذشته فارغ از تمامى خساراتِ معنوی و مادى بى‌گمان بزرگترین ضایعه‌ی این ممنوعیت، محروم ماندن از دیدارِ شما مخاطبان عزیز است.

تمام سانس‌های اجرا نشده، در کارنامه‌ی حرفه‌ای من ثبت خواهد شد.”

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6590

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا