آلبوم ایرانموسیقی ایران

مجید اخشابی: بعد از انتشار آلبوم جدید کنسرت برگزار می‌کنم

به گزارش کامینگ سون موزیک: مجید اخشابی خواننده پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: آخرین قطعه‌ای که در فضای مجازی منتشر کردیم، “حیفه” بود که هم‌زمان در شبکه‌های تلویزیونی نیز پخش شد. در این قطعه با آقای رضا بهشتی به‌عنوان آهنگساز و خانم میترا مهری‌پور به‌عنوان ترانه‌سرا همکاری داشتم. موزیک ویدیوی قطعه “حیفه” نیز به کارگردانی سعید مهوار این ماه منتشر خواهد شد. موزیک ویدیوی متفاوت و جذابی از کار درآمده است.

او ادامه داد: چند قطعه جدید دیگر آماده انتشار دارم که به امید خدا تا پایان سال در فضای مجازی منتشر می‌شود. در این قطعات نیز با آقای بهشتی و خانم مهری‌پور همکاری کرده‌ام. در کنار تولید قطعات جدید، فعالیت‌های آموزشی و تدریس علوم موسیقی و هنر و همچنین مسائل تحقیقی و نگارش مطالب آموزشی موسیقی را انجام می‌دهم.

وی افزود: در مورد انتشار جدیدترین آلبوم خود نیز باید بگویم از گذشته چند قطعه آماده داشتیم و قرار بود این قطعات در آلبومی به نام “آینه رو” وارد بازار موسیقی کشور شود، اما به دلیل مسائل مختلف، تعداد قطعات به حد نصاب نرسید. در حال حاضر نیمی از آلبوم آماده است و بقیه آن را به‌زودی آماده خواهیم کرد. در “آینه رو” با هنرمندانی همچون حمید اکبرزاده، احسان احمدی، اسحاق انور، علی معلم و مونا برزویی همکاری کرده‌ام.

اخشابی در پایان از برگزاری تور کنسرت‌های خود پس از انتشار آلبوم خبر داد و افزود: تصمیم گرفتم برگزاری کنسرت را به بعد از انتشار آلبوم موکول کنم. امیدوارم آلبوم “آینه رو” هرچه زودتر منتشر شود تا بتوانم در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه بروم. سعی می‌کنم اولین اجرایم در تهران باشد. ما مؤسسه‌ای داریم که تمام کارهای مربوط به موسیقی را در آن انجام می‌دهیم. ترجیح می‌دهم کنسرتم را از طریق این مؤسسه برگزار کنم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6030

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا