موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

همایون شجریان به باشگاه آماتورها راه پیدا کرد!

به گزارش کامینگ سون موزیک: کنسرت «به رنگ صدا» به رهبری آرش گوران و خوانندگی همایون شجریان قرار است در تالار وزارت کشور برگزار شود که ماجرای تمدیدهای پشت سرهم این کنسرت سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

همایون شجریان تعداد شب‌های کنسرت‌هایش را باری دیگر تمدید کرد و تعداد آن به حدود ۳۰ شب رسیده است.

کاربران فضای مجازی و فعالان هنری ضمن انتقاد از تمدید چند باره کنسرت «به رنگ صدا»، این اقدام همایون شجریان را به مثابه یک رفتار غیرحرفه‌ای توصیف کردند.

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی در این رابطه را بخوانید:

* میلاد، فعال سرانه در این رابطه نوشت: همایون شجریان روزی یک استوری و پست می‌ذاره کنسرت برای ۱۰ اجرای دیگه تمدید شد، چک داری؟ به خودت رحم کن.

* کاربری به اسم مریم هم اینگونه انتقاد کرد: دیگه کم کم دارم نگران سلامتی همایون شجریان میشم با این حجم از تمدید و کنسرت. فک کنم همسرش بیرونش کرده گفته میری فلان روز با اینقدر پول برمیگردی خونه!

* محسن هم با کنایه به اقدام شجریان نوشت: همایون شجریان دوباره کنسرتش رو تمدید کرده؟ ایول بازم قراره نتونیم بلیط بخریم.

* شادی هم به لحن طنزگونه نوشت: همایون شجریان تا ٨٠ میلیون ایرانی رو صاحب بلیط و دلشون رو شاد نکنه بی‌خیال تمدید نمیشه.

* کاربر دیگری به اسم کریم ضمن انتقاد از تمدید دوباره این کنسرت کنایه زد: استاد دوباره تمدید کردن؛ ٣٠ اجرا تو یه ماه! واقعا آسیب پذیر نیست؟! نمیدونم ولى حقیقتا نگران حنجرشون هستم …!

* مینا هم نتیجه این تمدیدها را اینگونه پیش بینی کرده است: نمیدونم چرا حس میکنم این آخرین کنسرت همایون شجریان تو ایرانه و هی داره تمدید میکنه که همه طرفدار هاش برن برای آخرین بار.

* حساب کاربری که با نام فرزانه فعالیت می‌کند با گلایه از عدم دسترسی به بلیت کنسرت «به رنگ صدا» نوشت: این همایون شجریان هی تمدید میکنه هی به من نمیرسه، هی تمدید میکنه هی به من نمیرسه.

* محمدرضا هم در توئیتی کنایه‌آمیز نظر داد که: همایون شجریان ۱۳ شب دیگه کنسرتشو تمدید کرد. احتمالا شبای آخر دیگه رفیقم کجایی چاوشی رو بتونه بخونه فقط.

* کاوه هم با تمدید کنسرت همایون شجریان شوخی کرد و نوشت: با این وضع استقبال از بلیط فروشی و مدام تمدید کردن کنسرت ها فک کنم تا آخر 1401 همایون شجریان باید در حال تمدید باشه!

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=58653

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا