آموزشگاه موسیقیمراکز موسیقی

مستر کلاس پیانو در مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی

به گزارش کامینگ سون موزیک: به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، مستر کلاس میترا کوته نوازنده پیانو ایرانی-اتریشی هفتم بهمن در مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

کوته متولد وین و دانش‌آموخته دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین است. اولین اجرای انفرادی او در 2015 در موزیک‌فراین و در Liszt Festival Raiding بود. کوته علاوه بر کنسرت‌های سولو و کنسرت‌هایی در داخل و خارج از کشور، برای انجمن بین‌المللی شپنین، انجمن بتهوون وین و چیپفرافتفونگ نیز نواخته است.

او همچنین سابقه حضور در کنسرت ملی دوبلین و کنسرواتوار وینر را دارد و همچنین در شهرهای مختلف اروپا و آسیا نوازندگی کرده است. او جوایز متعددی در مسابقات ملی و بین‌المللی مختلف در گروه‌های تک‌نفره پیانو و موسیقی مجلسی دریافت کرده است.

کوته سال گذشته به‌عنوان سولیست با ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت همکاری داشت و در تالار رودکی رسیتال پیانو اجرا کرد.

وی همچنین در سال جاری به‌عنوان سولیست پیانو در اجرای سوم و ششم بهمن‌ماه ارکستر سمفونیک تهران حضور دارد و چهارم بهمن‌ماه در تالار رودکی به‌صورت انفرادی آثاری از مشاهیر جهان را روی صحنه می‌برد.

علاقه‌مندان شرکت در این مسترکلاس می‌توانند به اینستاگرام مرکز آموزش هنری به آدرس https://instagram.com/roudaki.education مراجعه کنند یا با شماره‌های 66743358 و 66743359 تماس بگیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=5627

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا