موسیقیموسیقی ایران

تصویری از آخرین وضعیت جسمانی فرزاد فرزین

به گزارش کامینگ سون موزیک:  فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی که برای اجرای مشترک با الیاس یالچینتاش در استانبول حضور داشت، به دلیل ابتلا به سویه امیکرون کرونا روانه بیمارستان شد.

فرزاد فرزین یکی از خواننده‌ها پاپ ایران که جدیدا به همراه الیاس یالچینتاش خواننده ترکیه‌ای قطعه مشترک ماسک به زبان‌های ترکی و فارسی منتشر کرده بود، در پی ابتلا به سویه اومیکرون بیماری کرونا در پیش از اجرای کنسرت مشترک با این خواننده پاپ ترکیه‌ای روز گذشته روانه بیمارستان شد.

وی با اشتراک‌گذاری یک استوری که در تخت بیمارستان بستری بود، از وضعیت اخیرش اطلاع رسانی کرد.

14010112000089_Test_NewPhotoFree

به گفته منابع نزدیک به این خواننده، پس از بستری به هتل اقامت خود بازگشته، اما مجددا به دلیل وخامت حالش در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

فرزین همچنان در بیمارستانی در منطقه اروپایی استانبول بستری است.

گفتنی است که فرزاد فرزین و الیاس یالچینتاش قرار بود برای نخستین بار پیش از انتشار ترانه مشترکشان امروز ۳۱ مارس در استانبول به روی صحنه بروند، اما این برنامه تنها با حضور یالچینتاش برگزار شد.

فرزاد فرزین زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، بازیگر و ترانه‌نویس اهل ایران است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه، مانکن، ملکه گدایان و آهنگ دو نفره را داشته‌است.

فرزاد فرزین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی شب بخیر تهران (۱۳۸۲)، کوله پشتی (۱۳۸۶)، صبح آمد (۱۳۸۷)، با ما اینجا (۱۳۹۰) سریال راز پنهان (۱۳۹۱)، برنامه تلویزیونی ماه عسل (۱۳۹۲) سریال آخرین بازی (۱۳۹۳)، سریال نمایش خانگی عاشقانه (۱۳۹۵) و سریال نمایش خانگی مانکن (۱۳۹۸) را اجرا کرده‌ است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=55280

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا