موسیقی جهانهنرمندان

خوانندگی ستاره جوان پاپ برای جیمز باند

به گزارش کامینگ سون موزیک: بیلی آیلیش خواننده‌ ۱۸ ساله‌ پاپ شایعه خوانندگی خود برای قسمت جدید فیلم جیمز باند را تایید کرد

“هانس زیمر” آهنگساز برنده‌ی اسکار رسماً به فیلم “وقتی برای مردن نیست”‌ (No Time To Die) چندگانه‌ی “جیمز باند” ملحق شد تا جایگزین “دان رومر” شود. صفحه‌ی توئیتر فیلم با نقل قول از “کری فوکوناگا” کارگردان همکاری زیمر را تأیید کرده است. زیمر نیز در شبکه‌های اجتماعی تصویری از “وقتی برای مردن نیست” ارسال کرده است.

“بیلی آیلیش” خواننده‌ی ۱۸ ساله‌ی پاپ نیز در صفحه‌ی توئیتر خود رسماً شایعات چند روز گذشته تأیید کرد و نوشت:‌ “بیلی ترانه‌ی ویژه‌ی بیست و پنجمین قسمت “جیمز باند” را نوشته و اجرا خواهد کرد.”‌ به این ترتیب او جوان‌ترین خواننده‌ی چندگانه‌ لقب می‌گیرد.

چندگانه‌ی “جیمز باند” با هر قسمت یک خواننده‌ی بزرگ را برای اجرای ترانه‌ی تیتراژ آغازین فیلم به خدمت می‌گیرد. ترانه‌ی “زندگی کن و بگذار بمیرد” (Live and Let Die) با همکاری “پل مک‌کارتی”، “اسکای‌فال” (Skyfall) با همکاری “آدل” از جمله خاطره‌انگیزترین آثاری است که در سال‌های گذشته برای “جیمز باند” ساخته شده است. پس از اکران “اسکای‌فال”، “آدل” به اولین خواننده‌ی برنده‌ی اسکار “جیمز باند” تبدیل شد.

به گزارش ۳۰نما، ورایتی می‌نویسد زیمر که امسال آهنگسازی “زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴”، “تاپ گان: ماوریک” و “شنزار” (Dune) را هم برعهده گرفته، ممکن است برای “وقتی برای مردن نیست” نیاز به کمک آهنگساز دیگری داشته باشد. “بنجامین والفیش” همکاری زیمر در “بلید رانر ۲۰۴۹” و “لورن بالفه” اسکاتلندی که سال گذشته میلادی “به‌سوی ستارگان” (Ad Astra) را در لحظات آخر آهنگسازی کرد، از گزینه‌های احتمالی زیمر خواهند بود. “توماس نیومن” که برای “اسکای‌فال” نامزد اسکار شد و سپس برای “اسپکتر” در سال ۲۰۱۵ آهنگسازی کرد، بیش از دو ساعت موسیقی برای “سم مندز” کارگردان هر دو فیلم ساخت.

“هانس زیمر” تاکنون ۱۱ بار نامزد اسکار شده و در سال ۱۹۹۴ با “شیر شاه” این جایزه را دریافت کرده است. او با فیلم‌های اکشن بیگانه نیست و برای چهار قسمت “دزدان دریایی کارائیب”، فیلم‌های “بتمن”، دو قسمت “شرلوک” و “مأموریت غیرممکن ۲” آهنگسازی کرده است.

در تاریخ ۵۸ ساله‌ی چندگانه‌ی “جیمز باند”، این اولین بار است که آهنگساز در مرحله‌ی پس از تولید جایگزین می‌شود. “وقتی برای مردن نیست” ۱۰ آپریل (۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹) توسط یونایتد آرتیستس در آمریکای شمالی و توسط یونیورسال در بریتانیا و چندین بازار بین‌المللی عرضه می‌شود. اولین تریلر فیلم اواسط آذرماه منتشر شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=5287

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا