بیوگرافیتولدموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

متولدین ۱۲ بهمن سینما ، تئاتر و موسیقی؛ هانیه غلامی

به گزارش کامینگ سون موزیک:  هانیه غلامی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۷۳ در تهران متولد شد.این بانوی بازیگر در خانواده ای هنرمند متولد شد و مادرش در زمینه بازیگری فعالیت میکرد اما هرگز علاقه ای به بازیگر شدن دخترش نداشت.

هانیه غلامی دوران دبیرستان در رشته تجربه تحصیل کرد اما در سال پیش دانشگاهی تغییر رشته داده و کنکور انسانی داد و در رشته روانشناسی بالینی پذیرفته شد و در این رشته فارغ التحصیل شد.

  • نام:هانیه
  • نام خانوادگی:غلامی
  • تاریخ تولد:۱۲ بهمن ۱۳۷۳ در تهران
  • همسر:محمد پناهی
  • تحصیلات:فارغ التحصیل روانشناسی بالینی
  • نام مادر:لادن سلیمانی

این بازیگر سینما و تلویزیون علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس هم تبحر دارد و از دیگر نکات قابل ذکر درباره او تسلطش به زبان انگلیسی و علاقه به ورزش است که این علاقه از دوران کودکی او وجود داشت و باعث کسب مقام در رشته کاراته برای او شده بود.

این بانوی بازیگر رابطه بسیار خوبی با خاله اش ثمین دارد و به دلیل اختلاف سنی خیلی کمی که میان آنها است رابطه آنها بیشتر به شکل دو خواهر است و همواره در کنار هم هستند.

مادر هانیه غلامی کیست

لادن سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان مادر هانیه غلامی است.

دیدن تصاویری از هانیه غلامی در کنار مادرش لادن سلیمانی برای همه مردم تعجب برانگیز است و کمتر کسی باور میکند که این دو مادر و دختر باشند.

هانیه غلامی و مادرش لادن سلیمانی ۱۷ سال با هم اختلاف سنی دارند و رابطه ای بسیاری صمیمانه و دوستانه دارند و خانم بازیگر مادرش را بیرون از خانه به اسم صدا میکند چرا که پذیرش مادر و دختر بودن آنها برای مردم سخت است و با سوالات زیادی مواجه میشوند.

ازدواج هانیه غلامی

بهمن ماه سال ۹۵ بود که خبرهایی از نامزدی هانیه غلامی منتشر شد و ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۹۶ بود که هانیه غلامی تصاویری از مراسم ازدواجش را به اشتراک گذاشت و این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد.

محمد پناهی همسر هانیه غلامی است و شغلی غیر از بازیگری دارد.

ماجرای آشنایی هانیه غلامی و همسرش به یک کلاس زبان بازمیگردد. این زوج در کلاس زبان چند ماهی با هم همکلاسی بودند و بعد از چند ماه پیشنهاد ازدواج از سمت آقای پناهی مطرح شد و این آشنایی خانوادگی به ازدواج ختم شد.

فعالیت های هنری هانیه غلامی

هانیه غلامی به دلیل بازیگر بودن مادرش با دنیای بازیگری آشنا بود اما به دلیل سختگیری مادرش برای ورود به این حرفه ترجیح داد که به سراغ تحصیلات و قبول شدن در دانشگاه برود.

این بازیگر جوان ۱۷ سال بیشتر نداشت که در تست بازیگری فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی شرکت کرد و با قبولی در این تست به دنیای بازیگری راه یافت.

معرف هانیه غلامی به دنیای سینما

هانیه غلامی سال ۱۳۹۰ برای بازی در فیلم سینمایی یکی میخواد باهات حرف بزنه تست بازیگری داد و با قبول شدن در این تست اولین تجربه بازیگری اش در سینما کلید خورد.

هانیه غلامی برای تقدیر از اولین معرفش به سینما نوشت:

من سال ۹۰ با فیلم سینمایی “یکی میخواد باهات حرف بزنه” به کارگردانی منوچهر هادی به سینما معرفی شدم (پوستر فیلم پشت سرمون هست). همیشه از انتخاب و اعتمادشون برای نقش یاسمن ممنونشون هستم.

اولین سریال هانیه غلامی

سریال همه چیز آنجاست به کارگردانی شهرام شاه حسینی سال ۱۳۹۳ ساخته شد و اولین تجربه هانیه غلامی در قاب تلویزیون با این سریال رقم خورد.

هاینه غلامی در سریال همه چیز آنجاست بازیگر نقش لیلا فرهمند بود و به خوبی توانست از عهده ایفای این نقش برآید.

نقش های هانیه غلامی در سینما و تلویزیون

هانیه غلامی در طول سالهای فعالیتش در چندین فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخت که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.

هانیه غلامی در سریال هیولا

سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری اردیبهشت ماه سال ۹۸ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و هانیه غلامی در این سریال به ایفای نقش پرداخت.

هانیه غلامی در سریال هیولا بازیگر نقش هاله عشق اول هوشنگ شرافت در جوانی بود و در این سریال با بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، سعید بیگی، نیما شعبان نزاد و… همبازی بود.

هانیه غلامی درباره بازی در سریال هیولا نوشت:

روزی که از دفتر آقای مدیری باهام تماس گرفتن ،اصلا و ابدا برام مهم نبود نقشی که قرار بهم پیشنهاد بشه کم یا زیاد، اصلی یا فرعی… من برخلاف همیشه نه خواستم فیلمنامه بخونم نه هیچ چیز دیگری، من به قصد بستن قرارداد رفتم دفتر…

چون از کودکی با دیدن سریال های ایشون بزرگ شدم و همیشه توی لیست کارگردان ها و همچنین افراد مورد علاقه ام بودند. خوشحالم که در کنار خودشون و تیم خوبشون بودم ,تجربه ی بسیار دوست داشتنی بود برای من. امیدوارم سالم و سلامت، همیشه افتخار آفرین باشند.

هانیه غلامی در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه

فیلم سینمایی یکی میخواد باهات حرف بزنه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی فرشته مهدی پور سال ۱۳۹۰ ساخته شد و هانیه غلامی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت.

هانیه غلامی در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه ایفاگر نقش یاسمن بود و در ۱۷ سال بیشتر نداشت که این فیلم را بازی کرد و با هنرمندانی چون شهاب حسینی، آناهیتا نعمتی، حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، شهین تسلیمی و… همبازی شد.

هانیه غلامی در سریال همه چیز آنجاست

سریال همه چیز آنجاست به کارگردانی شهرام شاه حسینی سال ۹۳ ساخته شد و هانیه غلامی در آن ایفای نقش کرد.

بازی در سریال همه چیز آنجاست نقطه عطفی در کارنامه هنری هانیه غلامی محسوب میشود و این بازیگر جوان در این سریال در نقش لیلا فرهمند توانست بازی قابل قبولی را ارائه دهد.

هانیه غلامی در سریال همه چیز آنجاست با بازیگرانی چون سام درخشانی، الهام حمیدی، مهرانه مهین ترابی، محمد عمرانیف حسین مهری، حدیث میرامینی، بهناز جعفری، جمشید مشایخی و… همبازی بود.

فیلم شناسی هانیه غلامی

فیلم های سینمایی هانیه غلامی

  • ۱۳۹۰ فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه
  • ۱۳۹۱ اصلا جور درنمیاد
  • فیلم کوتاه درخت زندگی (راوی)
  • فیلم جواد و فرشته (صداپیشه)

سریال های هانیه غلامی

  • ۱۳۹۳ سریال همه چیز آنجاست
  • ۱۳۹۳ سریال زخم
  • ۱۳۹۵ سریال آرام میگیرم
  • ۱۳۹۸ عروس تاریکی
  • سریال نفوذ

هانیه غلامی در نمایش خانگی

  • سریال روبیک
  • سریال هیولا

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=51618

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا