موسیقی

«جهان رویایی» و «درد» سحر اژدم‌ثانی برنده شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: شعر‌های «جهان رویایی» و «درد» سروده سحر اژدم ثانی برنده هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر آتن در کشور یونان شد.

این شاعر پرتلاش با دو شعر در مورد صلح جهانی به نام‌های «جهان رویایی» Dreamy World و «درد» The Pain به عنوان نخستین و تنها نماینده ایران در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر آتن در کشور یونان شرکت کرد و به مرحله فینال این رویداد معتبر ادبی راه یافت و در نهایت، برنده این دوره از جشنواره شد. وی با دعوت این فستیوال ادبی، به شهر آتن سفر کرد و در آنجا شعرهایش را برای حاضران در آمفی تئاتر امبروس قرائت کرد و در مورد آنها به سخنرانی پرداخت و در ادامه این برنامه، موزیک ویدئوهای اشعارش نیز به نمایش درآمد.

جشنواره بین‌المللی شعر آتن، که یکی از مهمترین فستیوال‌های شعر در دنیا به شمار می‌رود؛ همه ساله توسط انستیتوی هنرهای تجربی The Inistitute for Experimental Arts و همچنین با حمایت «شعر متحرک» Moving Poems و «شبکه وی.او.آی.دی» Void Network برگزار می‌شود.

هشتمین دوره این رویداد معتبر ادبی با اشعاری از ۱۰۸ شاعر از ۲۶ کشور جهان از جمله؛ آمریکا، اتریش، یونان، بلژیک، کره جنوبی، انگلیس، چین، صربستان، استرالیا، اسپانیا، برزیل، ترکیه، آلمان، تایوان، مکزیک، کانادا، ایرلند، نیوزیلند، ایتالیا، اوکراین، کروواسی، فنلاند، پاراگوئه و ایران در روزهای ۱۳ تا ۱۵ دسامبر ۲۰۱۹ در محل آمفی تئاتر امبروس در شهر آتن در کشور یونان برگزار شد.

شعرهای «جهان رویایی» و «درد» از سروده‌های سحر اژدم‌ثانی از آلبوم «جهان رویایی» Dreamy World انتخاب شده‌اند که اثری ادبی ـ موسیقیایی برای صلح جهانی است؛ در این آلبوم، آهنگسازی هر قطعه را آهنگسازی از یک کشور انجام داده است و در مجموع، هنرمندانی از ۱۲ کشور در این اثر همکاری نموده‌اند.

این آلبوم، ۱۱ قطعه را شامل می‌شود و آهنگسازانی از کشورهای ایتالیا، آلمان، اسپانیا، فرانسه، آمریکا، هند، سوئد، قطر، استرالیا، یونان و هلند آهنگسازی قطعات آن را بر عهده داشته‌اند.

هدف سحر اژدم‌ثانی از گردهم آوردن هنرمندانی از کشورهای مختلف جهان در آلبوم «جهان رویایی»، نشان دادن صلح جهانی است و این‌که تمام کشورها و ملت‌ها خواهان صلح جهانی هستند.

آلبوم «جهان رویایی» زمستان امسال منتشر خواهد شد و هر قطعه از این اثر، موزیک ویدئویی با زیرنویس انگلیسی برای مخاطبان بین‌الملل نیز به همراه دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=5044

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا