موسیقیموسیقی ایران

پداگوژی موسیقی کودک در گفتگو با شریف لطفی

به گزارش کامینگ سون موزیک: گروه موسیقی یارآوا دومین نشست از مجموعه‌ی «اندیشه‌ی دگر» را برگزار می‌کند.

«اندیشه‌ی دگر» که با هدف فراهم نمودن بستری برای ارائه‌ی رویکردهای نو در زمینه‌ی آموزش موسیقی به کودک طرح‌ریزی شده است، در دومین نشست میزبان شریف لطفی (پداگوگ و رهبر ارکستر) خواهد بود.

مهران پورمندان کایه میزبان نشست‌های اندیشه‌ی دگر است، در این برنامه با شریف لطفی به گفتگو پیرامون پداگوژی موسیقی کودک خواهد پرداخت.

در برنامه‌ی نخست، پورمندان با فریبا کیهانی کارشناس هنرهای زیبا و پژوهشگر به گفتگو نشست. دومین نشست «اندیشه‌ی دگر» سوم دی ماه در «مکتب تهران» برگزار خواهد شد.

ورود برای عموم با اطلاع قبلی آزاد و رایگان است. این برنامه از طریق لایو اینستاگرام صفحه‌ی گروه موسیقی «یارآوا» نیز قابل مشاهده است.

در توضیح برنامه‌ی اندیشه‌ی دگر آمده: مربی به عنوان کسی که نقش آموزشی و پرورشی را همزمان به عهده دارد، کلیدی‌ترین عنصر یک نظام تعلیم و تربیتی است. از این رو همواره نیازمند دریافت‌های تازه از جهان پیرامون خود است تا بتواند مطابق با موضوع و فرد آموزش گیرنده در بستر زمان، کارآیی حضور خود را در این نظام حفظ و تثبیت نماید. «اندیشه‌ی دگر» درصدد است تا با دعوت از تمام کسانی که به نظام فکری و ساختاری آموزش‌های مرتبط با موسیقی از جمله روانشناسی، تعلیم و تربیت و آموزش هنر نگاه و رویکرد دیگری دارند، پنجره‌ای را به سوی تفکری نو باز کند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=49026

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا