موسیقیموسیقی ایران

اعلام موجودیت «ستاد راهبردی هنر موسیقی»

به گزارش کامینگ سون موزیک: ستاد راهبردی هنر موسیقی با انتشار بیانیه‌ای و با حضور برخی از هنرمندان و محققان عرصه موسیقی موجودیت خود را اعلام کرد.

در هسته اولیه این ستاد هنرمندانی مانند رضا مهدوی، سیدعبدالحسین مختاباد، سید ابوالحسن مختاباد، سید علیرضا میرعلی نقی، فاضل جمشیدی و شهرام صارمی حضور دارند و با امضای یک بیانیه، آمادگی خود را جهت گسترش فعالیت‌های اجتماعی در حوزه موسیقی، هنرمندان موسیقی و بهبود شرایط و ارتقای شأن و جایگاه و رفاه و تأمین ایشان اعلام کردند.

این ستاد که اختصاصاً «#ستاره» نامیده می‌شود در نخستین اعلام نظر خود و به منظور ایجاد شرایط مناسب و بررسی‌های دقیق‌تر و کارشناسی شده، خواستار اختصاص زمان طولانی‌تر مبنی بر دریافت بیوگرافی و برنامه‌های کاری مدیرعامل آتی «خانه موسیقی» شده‌اند.

در بیانیه ستاد راهبردی هنر موسیقی بر ضرورت و اهمیّت این امر مهم تأکید و از «هیأت مدیره» خانه موسیقی ایران خواسته شده است که از عجله و شتاب در انتخاب فوری مدیرعامل پرهیز کند و فرصتی طولانی‌تر و مناسب فراهم کنند تا کاندیداها و نامزدهای مدیرعاملی این نهاد فرصت ارائه «رزومه و برنامه‌های عملیاتی» خود را برای ارائه به هیأت مدیره و جامعه موسیقی داشته باشند تا همزمان در منظر افکار عمومی موسیقی‌دانان، صالح‌ترین و کارآمدترین مدیرعامل برای نهاد مدنی هنری و اجتماعی موسیقی معرفی شود.

مجمع عمومی خانه موسیقی ایران برای برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرس این نهاد ۲۳ آبان ماه برگزار شد و داریوش پیرنیاکان، حمیدرضا عاطفی، حمیدرضا اردلان، هنگامه اخوان، محسن رجب پور، زیدالله طلوعی و مسعود شعاری به عنوان اعضای هیأت مدیره خانه موسیقی ایران و امیرعباس ستایشگر (علی‌البدل اول) و علیرضا آزادگان مهر (علی‌البدل دوم) انتخاب شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=47985

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا