آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

آلبوم موسیقی «قاب عکس کهنه» به بازار آمد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم موسیقی «قاب عکس کهنه» با شعرهایی از هوشنگ ابتهاج و مصطفی طالبی و با آهنگسازی بهنام ارجمندی، منتشر شد.

آلبوم موسیقی «قاب عکس کهنه»، به کوشش موسسه ساز و  آواز کویر و با آهنگسازی بهنام ارجمندی منتشر شد.

این اثر با نوازندگی بهنام ارجمندی (عود و سه‌تار)، علیرضا دریایی (کمانچه و ویولا)، آتنا اشتیاقی (ویولنسل)، حمید قنبری (تنبک و بندیر) و خوانندگی علیرضا وکیلی‌منش، ساخته شده است.

آلبوم «قاب عکس کهنه»، دربرگیرنده ۹ قطعه‌ با شعری از  هوشنگ ابتهاج و اشعار  مصطفی طالبی در قالب دستگاه ماهور و آواز بیات اصفهان است.

این آلبوم با صدابرداری حسن خدایی‌نیا، میکس و مسترینگ استودیو پارس، حمید عسگری، ناظر ضبط علیرضا دریایی، گرافیک مهدی تجلی و تهیه‌کنندگی محمدباقر فرحی در استودیو پاییز تولید شده است. تصویر روی آلبوم نیز مربوط به اثر حجم ساخته مصطفی طالبی است.

بهنام ارجمندی، آهنگساز آلبوم «قاب عکس کهنه»، فارغ‌التحصیل رشته‌ موسیقی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که ضمن برگزاری کنسرت‌های متعدد در کشورهای ایران، اوکراین، فرانسه، ترکیه، کردستان عراق، هند، چک و … با گروه‌های موسیقی مختلف از جمله ایل، هزار آوا، نیشتمان، خجسته، سوما و گدار همکاری داشته است.

از دیگر آثار ارجمندی می‌توان به آهنگسازی انیمیشن در قالب مجموعه تلویزیونی «روباه بلا خروس زری» و مجموعه انیمیشن «قصه‌های شیرین»، آهنگسازی فیلم داستانی «یک شاخه گل»،  تنظیم آلبوم «دمساز»  و آهنگسازی و نوازندگی قطعه «عشق مجهول» برای باغ نگارستان دانشگاه تهران اشاره کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=46164

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا