هنرمندان

گرانی درمان صدای قاسم افشار را درآورد

به گزارش کامینگ سون موزیک: گران شدن بی سابقه بهای خدمات دندانپزشکی و خدمات ضعیف بیمه‌های درمانی باعث شد خیلی از مردم بعد از مدت‌ها صدایِ قاسم افشار خواننده پاپ ایرانی را بشنوند.

خیلی‌ها با صدای قاسم افشار خاطره دارند، اما او در تازه‌ترین گفتگوی رسانه‌ای خود ترجیح داده است تا بیشتر از آنکه در رابطه با ساز و آوز و فعالیت موسیقیایی خود حرفی بزند ترجیح، از وضعیت نامطلوب خدمات بیمه‌های درمانی صحبت کند.

این خواننده پاپ ایرانی می‌گوید با اینکه از یکسو به واسطه عضویت در صندوق بیمه هنرمندان دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی است و از سوی دیگر از خانهِ موسیقی تحت پوشش بیمه مکمل خدمات قرار دارد، اما از وضعیت خدمات درمانی ارائه شده به هیچ وجه راضی نیست.

به گفته وی شرکت بیمه سرمد که خدمات بیمه تکمیلی او را پوشش می‌دهد و نهایت پرداختی این شرکت برای استفاده از خدمات دندان پزشکی یک میلیون تومان است؛ تازه برای دریافت غرامت درمانی باید کلی مدارک مطالبه تحویل داد و در بهترین حالت چند ماه منتظر پرداخت مبلغ مربوطه ماند.

اگرچه آقای افشار در این گفتگوی خود از دولت خواسته است تا با شرکت‌های بیمه‌ای برای افزایش کیفیت خدمات درمانیِ هنرمندان همکاری کند، اما نیازی به یادآوری است که این روز‌ها همه اقشار مردم برای استفاده از خدمات پزشکی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

هرچند در اصول ۲۹ و ۴۳ قانون اساسی دسترسی مردم به خدمات پزشکی و درمانی به عنوان یک حق تلقی شده است، اما سالهاست که دسترسی به این خدمات، حتی برای دارندگان معتبرترین دفترچه بیمه‌های درمانی کشور با دشواری‌هایی همراه است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4533

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا