موسیقیموسیقی ایران

مهران قائدی پور موسیقى فیلم «کشتارگاه» را می‌سازد

به گزارش کامینگ سون موزیک: مهران قائدی پور موسیقى فیلم «کشتارگاه» به کارگردانی «عباس امینی» را در حالی می‌سازد که «مصباح قمصری» تنظیم‌کنندگی و طراحى هاى الکترونیک را برعهده دارد.

در این اثر به نویسندگی «عباس امینی» مانی حقیقی، باران کوثری و امیرحسین فتحی به عنوان بازیگر حضور دارند. تهیه‌کننده «کشتارگاه» جواد نوروز بیگی است و علی طلوعی علاوه‌بر سرمایه‌گذار، جانشین تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کشتارگاه» نیز محسوب می‌شود. فیلم سینمایی «کشتارگاه» در شهر آبادان جلوی دوربین رفته است.

دیگر بازیگران این اثر حسن پورشیرازی و حامد علیپور هستند. از دیگر عوامل فیلم می‌توان به احسان رفیعی به عنوان فیلمبردار، آتوسا قلمفرسایی در مقام طراح صحنه و لباس، سعید صفرپور به عنوان مجری طرح و داریوش صادقپور در مقام صدابردار اشاره کرد. یاسمن محب اهری نیز طراحی گریم را برعهده دارد. مدیر تولید فیلم سینمایی «کشتارگاه» علی محمدی و عکاس این فیلم مهیار بهمنش خواهند بود. عباس امینی، کارگردان فیلم سینمایی «کشتارگاه»، فیلم‌های «والدراما» و «هندی و هرمز» را ساخته است.

«کشتارگاه» که فیلمبرداری آن اوایل مهرماه آغاز شده بود، چهارمین فیلم سینمایی عباس امینی بعد از «والدراما»، «هندی وهرمز» و «من اینجا هستم» است که توسط عباس امینی و حسین فرخ زاده به نگارش درآمده و جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده وعلی طلوعی به عنوان سرمایه گذار و جانشین تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح در کنار عباس امینی قرار گرفتند.

در خلاصه داستان «کشتارگاه» آمده است: امیر چند ماهی است که از فرانسه دیپورت شده است، او بخاطر پدرش شریک یک جنایت هولناک می‌شود…

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4471

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا