موسیقیموسیقی ایران

کیوان کیارس برای کودکان نواخت

به گزارش کامینگ سون موزیک: ​تازه‌ترین آلبوم موسیقی کودکان با آهنگسازی کیوان کیارس به نام «کیمیا» از مجموعه سه آلبوم جدید موسیقی کودکان با پایان مراحل فنی از سوی کانون پرورش فکری منتشر و عرضه می‌شود.

کیارس که آهنگ‌سازی و تنظیم این آلبوم را بر عهده دارد، در گفت‌وگویی توضیح داد: تمامی آثار این آلبوم براساس شعرهای منتشرشده در کتاب‌های کانون انتخاب و برای‌شان آهنگ‌سازی شده است. او افزود: همه‌ی این آثار ارکسترال هستند و از تمامی سازهای ارکستر در آن استفاده و تنظیم برای ارکستر بزرگ انجام شده، هرچند محور اصلی سازبندی روی گیتار استوار است و بعد، پیانو و فلوت.

به گفته‌ی این هنرمند، آثار حال وهوای متنوعی دارند و به تبعیت از شعرها، ریتمیک و شاد هستند، هرچند کارهای آرام‌تری هم در این آلبوم داشته‌ایم. کیمیا کیارس، دختر این هنرمند به همراهی پدر، آثار این آلبوم را خوانده و برخی از قطعات نیز به شکل کُر اجرا شده است.

آواز خروس، بادکنک من، باران، برف می‌بارد آرام، دریا، انتظار دل‌ها، گل مامان، ماه و ستاره، ماهی‌، مهتاب من، مانند یک گل، رقص باران و زمستان رفت اسامی قطعات این آلبوم است.

محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید کانون پیشتر اعلام کرده بود که به‌زودی سه آلبوم مستقل موسیقی برای کودکان به همت کیوان کیارس، آیدین کاظمی‌زاد و صابر جعفری از سوی این مجموعه روانه‌ی بازار موسیقی کشور می‌شود که «نوشتم دوستت دارم» با آهنگ‌سازی و تنظیم صابر جعفری و «هاجستم و واجستم» اثر آیدین کاظمی‌زاد دو آلبوم دیگر ارایه شده از سوی کانون است.

براساس این اعلام، سه آلبوم هم‌اینک درحال تکثیر نهایی است و به‌زودی در شکل فیزیکی و نیز آنلاین، عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=44058

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا