کنسرتموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

برگزاری کنسرتی به یاد قربانیان انفجار بیروت

به گزارش کامینگ سون موزیک: گروهی از خوانندگان لبنانی در نخستین سالگرد انفجار مرگبار بندر بیروت در یکی از راه‌پله‌های تاریخی این شهر گرد هم می‌آیند و کنسرت «با هم برای بیروت» را به یاد قربانیان آن حادثه تلخ اجرا می‌کنند.

راه‌پله قدیمی سنت نیکلاس در منطقه اشرفیه پایتخت لبنان که معمولا برنامه‌های هنری و فرهنگی در آن برگزار می‌شود، روز سوم اوت در آستانه سالگرد انفجار مرگبار بندر بیروت میزبان خوانندگان و نوازندگان از گونه‌های متفاوت خواهد شد. «با هم برای بیروت» در واقع نام یک سازمان مردم‌نهاد است و این برنامه موسیقایی قرار است همزمان زنده و مستقیم از شبکه‌های اجتماعی برای مخاطبان سراسر جهان پخش شود.

لوکاس سکر، پیانیست سرشناس مدیر هنری کنسرت «با هم برای بیروت» است که از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی آغاز می‌شود و ماریو راهی ویلن، ظاهر سبالی باس و جاد سکر پرکاشن دیگر حاضران در آن خواهند بود. ماریان الوان و سوزان عصاف هم همراه یک گروه کر از خوانندگان محلی ترانه‌های این کنسرت را برای تماشاگران و مخاطبان اجرا می‌کنند.

علاوه بر کنسرت «با هم برای بیروت»، ادهم مروان که نامی شناخته‌شده در دنیای خوانندگی و عودنوازی لبنان است روز سه‌شنبه ۲۷ جولای قطعه «بیروت الاشرفیه» را به یاد قربانیان انفجار بندر بیروت منتشر کرد. در این ویدئو تصاویر ویرانی‌های ناشی از انفجار با صدا و تصویر مروان از یک خانه ویران درهم آمیخته شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=42063

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا