رویداد

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در سال ۹۷ چگونه برگزار خواهد شد؟

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فجر به‌صورت رسمی طی یک فراخوان از تمامی هنرمندان دعوت کرده است و این جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن برگزار خواهد شد. البته باید اشاره‌کنیم مهلت ثبت‌نام در این فراخوان به‌پایان رسیده است. به‌زودی جدول اجرایی مراسم نیز منتشر خواهد شد و تدارکات مراسم در حال انجام است. در این مراسم هنرمندانی از لهستان، دانمارک و اسلوونی حضور خواهند یافت.

باید اشاره‌کنیم که سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در پی تدارکات سالنی در برج میلاد برای اجرای کنسرت‌های پاپ است و سعی دارد تا مراسمی مفصل و باشکوه را برگزار نماید. برگزاری کنسرت‌ها در برج میلاد بسیار با کیفیت‌تر خواهد بود و ازآنجایی‌که کنسرت‌ها در سال گذشته در سالن ایرانیان برگزار شد و مشکلات زیاد داشت، امسال مسئولین برگزاری، سالنی مناسب را انتخاب خواهند کرد و قطعاً سالن برج میلاد انتخاب خوبی برای اجرای کنسرت‌های جشنواره‌ی امسال خواهد بود.

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر

شایان‌ذکر است که جشنواره موسیقی فجر هرساله هم‌زمان با گرامی داشت پیروزی انقلاب برگزار می‌گردند و مراسمی برای تجمع هنرمندان از سراسر کشور محسوب می‌شود. در این جشنواره هنرمندان موسیقی شناسایی می‌شوند و از فعالیت‌های هنری هنرمندان حمایت خواهد شد. هنوز برنامه‌ی دقیق این جشنواره مشخص نشده است اما سال گذشته علی زند وکیلی در افتتاحیه مراسم اجرای باشکوهی داشته است و امیدواریم امسال هم شاهد اجراهای موفقی از هنرمندان عزیز کشورمان باشیم.

هنرمندان زیادی درزمینه موسیقی و هنر در این جشنواره حضور خواهند داشت و اجراهای مختلفی از هنرمندان را شاهد خواهیم بود. البته تاکنون برنامه‌ریزی مختلفی انجام شد و هنرمندان زیادی برای اجرا به این مراسم اضافه شدند و یا برخی دیگر از اجرا حذف شدند و تاکنون این جشنواره ماجراهای بسیاری داشت. اما درنهایت باوجود بین‌المللی بودن مراسم، امیدواریم همه‌چیز به خوبی اجرای شود و مشکلاتی در سیستم صوتی به وجود نیاید. همچنین امیدواریم تا این جشنواره به خوبی و به بهترین شکل برگزار گردد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=393

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا