موسیقی ایرانهنرمندان

آرش هژیرآزاد «بازار وکیل» را راهی بازار موسیقی کرد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم موسیقی «بازار وکیل» به آهنگسازی آرش هژیرآزاد، راهی بازار موسیقی شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

«بازار وکیل» اثری ست تازه از تولیدات موسیقی و از ساخته های آرش هژیرآزاد که در قالب ۱۳ قطعه با عناوین «تم» و «واریاسیون» ساخته و پرداخته شده است.

این هنرمند دربارۀ اثر پیش رو می‌نویسد: «تجربۀ ساخت موسیقى بر اساس گنجینۀ باارزش آواهاى محلى موسیقى ایران‌زمین، برای «لیرا» رویایی بود که همواره از بدو فعالیتمان در سر می‌پروراندیم. حدود دو سال پیش در سفرى فرهنگى به شیراز و در بازار وکیل، پژواک صداى آواز خواننده‌اى خیابانى در زیر طاق‌ضربی‌های بلندقامت نقش‌بسته در تار و پود تاریخ پُردغدغه ایران، مقدمه‌ای شد براى تحقق این رویا. «بازار وکیل» مجموعه‌اى است با ۱۲ واریاسیون آزاد بر اساس یک قطعۀ فولکلور. برای رسیدن به رنگ‌بندی جدید در موسیقیمان و در راستای همکاری با هنرمندان هم‌زبان و هم‌سلیقه، این بار رفیقمان «عرفان عاصمی‌نژاد» با گرمای وجود و سازش همراهمان شد.»

در نوازندگی قطعات این اثر، هژیر آزاد با پیانو، یگانه حسینی نیا (ویولن) و عرفان قاسمی نژاد (پرکاشن) هنرنمایی کرده اند.

آرش هژیر آزاد مدرس و نوازنده پیانو و فرزند کاظم هژیرآزاد بازیگر فیلم و تئاتر است. او نوازندگی چندین نمایش از جمله نمایش نورا را برعهده داشته است.

شایان ذکر است که آلبوم «بازار وکیل» از آرش هژیرآزاد، منتشر شده و از طریق مرکز نشر و پخش جوان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. همچنین دانلود نسخه دیجیتال این اثر از بسترهای اینترنتی معتبر امکان پذیر است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=38315

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا