موسیقیموسیقی ایران

متاسفانه بین هنرمندان موسیقی همدلی وجود ندارد

به گزارش کامینگ سون موزیک: پری ملکی می‌گوید تا زمانی که بین هنرمندان موسیقی همدلی و همراهی به وجود نیاید، شرایط بهتر نمی‌شود.

پری ملکی، خواننده موسیقی بانوان درباره فعالیت این روزهای خود گفت: در حال حاضر تتها فعالیتی که می‌توانیم انجام بدهیم آموزش است، چرا که امکان برگزاری کنسرت آنلاین برای بانوان وجود ندارد. متاسفانه تعداد هنرجویان موسیقی نیز کاهش یافته و من حتی می‌توانم بگویم یک سوم شده است.

سرپرست گروه موسیقی خنیا با اشاره به محدودیت بانوان برای فعالیت در زمینه موسیقی عنوان کرد: علاوه‌بر این محدودیت‌ها که وجود داشت، ویروس کرونا و همدل نبودن هنرمندان نیز شرایط را برای بانوان نسبت به قبل دشوارتر کرده است.

او با انتقاد از همدل نبودن هنرمندان اظهار داشت: متاسفانه هیچ همدلی وجود ندارد. من معتقدم تا زمانی که بین هنرمندان موسیقی همدلی و همراهی به وجود نیاید شرایط همین‌طور بدتر خواهد شد.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ چیز تلخ‌تر از این نیست که ما نمی‌توانیم اجرا داشته باشیم و به همین خاطر این روزها برای من بسیار سخت می‌گذرد. امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر رفع شود تا ما دوباره بتوانیم به صحنه برگردیم و مخاطبان‌مان را از نزدیک ببینیم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=37491

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا