آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تصنیف زیبایی تو؛ نغمه‌ای در پیشواز بهار

به گزارش کامینگ سون موزیک: هنرمند موسیقی در آستانه فرارسیدن بهار قطعه «زیبایی تو» را با همکاری چهره‌های شناخته شده موسیقی منتشر کرد.

تصنیف «زیبایی تو» به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و خوانندگی اشکان کمانگری در آستانه فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ و پیش از انتشار آلبوم جدید این دو هنرمند منتشر شد.

قطعه «زیبایی تو» عنوان یکی از قطعات این آلبوم جدید کمانگری، با شعر محمد مهدی سیار و آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و خوانندگی این هنرمند است که در آستانه بهار در دسترس شنوندگان قرار گرفت.
این دو هنرمند در روزهای آغازین سال جدید آلبوم «مرا آواز دادی» را منتشر خواهند کرد که به نوعی یادآور فعالیت های گروه موسیقی «سماع» به آهنگسازی و سرپرستی محمد جواد ضرابیان هنرمند پیشگام موسیقی ایرانی در سال های دور خواهد بود.

بهروز الوندی نوازنده نی، شهرام میرجلالی نوازنده تار، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، میلاد محمدی نوازنده تار و تارباس، مریم خدابخش نوازنده عود، فرهاد صفری نوازنده تمبک – زروان – کارنگ و باژنگ، شهریار نظری نوازنده دف و محمد جواد ضرابیان به عنوان نوازنده هنرنمایی کرده‌اند.

در این میان حضور اردشیر کامکار بعنوان نوازنده کمانچه، حسین بهروزی نیا بعنوان نوازنده بربت و قاسم رحیم زاده نوازنده تار و سه تار بیشتر نمود

آلبوم «مرا آواز دادی» که به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر می شود، تلاش دارد تا با همنشینی مناسب شعر و موسیقی محمد جواد ضرابیان، جریان تازه ای در افق پیش روی موسیقی اصیل ایرانی رقم بزند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=35286

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا