موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین مبانی موسیقی با آرش فولادوند

به گزارش کامینگ سون موزیک: کلاس‌های آموزش آنلاین مبانی موسیقی آرش فولادوند، رهبر ارکستر فیلارمونیک پاریس شرقی در دروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

کلاس‌هایی که در این دوره در نظر گرفته شده، کلاس‌های مبانی موسیقی برای هنر‌آموزان مبتدی و کلاس‌های کرال بهار از سطح متوسط تا پیشرفته است. این کلاس‌ها با تدریس مستقیم فولادوند از پاریس به صورت آنلاین برگزار می‌شود و افراد مستعد و علاقه‌مند به موسیقی می‌توانند با استاد تعامل داشته باشند و توانمندی‌های ذاتی خود را پرورش دهند.

جدای از کلاس‌های آموزش آنلاین، آزمون تست و آنالیز صدا هم برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است. این آزمون‌ها را اعضای ارکستر فیلارمونیک پاریس شرقی و خود فولادوند بررسی می‌کنند و جایگاه صدا، سواد موسیقایی و حس شنوایی آن‌ها را می‌سنجند.

فولادوند که در سال‌های اخیر سعی کرده موسیقی را به خارج از مرزهای ایران وارد کند، در این دوره‌ها از آهنگسازان و نوازندگان مختلف فرانسوی دعوت کرده موسیقی را به علاقه‌مندان آموزش بدهند.

آکادمی موسیقی فولادوند از اولین آکادمی‌های آنلاین موسیقی در جامعه ایرانی است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی سایت http://www.afocademy.com/ مراجعه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=34004

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا