موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

از هوش می‌روم با صدای علیرضا قربانی/ صوتی

به گزارش کامینگ سون موزیک: آهنگ «از هوش می‌روم» با صدای علیرضا قربانی، موسیقی آرش گوران و شعری از رضا براهنی منتشر شد.

آهنگ «از هوش می‌روم» با صدای علیرضا قربانی و موسیقی آرش گوران و شعری از رضا براهنی منتشر شد.

این اثر در تمامی پلتفرم‌های معتبر موسیقی دنیا منتشر شده است و مخاطبانی که دسترسی به این پلتفرم‌ها ندارند، می‌توانند نسخه قانونی آن را از طریق وبسایت شخصی علیرضا قربانی و سایت «بیپ تونز» اقدام نمایند.

این اثر دومین همکاری آرش گوران و علیرضا قربانی پس از تیتراژ فیلم‌سینمایی «سرکوب» است که در سال ۹۸ منتشر شده بود. این اثر از سوی موسسه فرهنگی هنری «آهنگ اشتیاق» منتشر شده است و در تولید آن جمعی از نوازندگان مطرح موسیقی ایران همکاری کرده‌اند.

مازیار ظهیرالدینی، پدرام فریوسفی، پانیذ فریوسفی، میثم مروستی، نگار نوراد، هادی اسماعیلی، رضا فرهادی، سامان صمیمی، میلاد محمدی، هومن نامداری، سایوری شفیعی، آرش رضوی و شمیم مینو نوازندگان حاضر در این پروژه بوده‌اند. آهنگ جدید علیرضا قربانی و آرش گوران توسط رضا فرهادی و در استودیو کرگدن ضبط و میکس و مستر شده است. محمد صفرپور (مدیر پروژه) و علی رضوی (مشاور پروژه) سایر اعضای تیم تولید این اثر هستند.

آهنگ «از هوش می‌روم» فرم و استایل جدیدی برای آواز و ارکستر دارد و موسیقی، جریان متلاطم شعر را در خود نمود می‌دهد و با آن یکی می‌شود.

تجربه گذشته علیرضا قربانی و آرش گوران هم از لحاظ موسیقی و کلام فضای متفاوتی داشت. آن اثر هم براساس شعر معروف استاد «هوشنگ ابتهاج» با مطلع شنیده شده «در این سرای بی‌کسی کسی به در نمی‌زند» تولید شده بود که در تیتراژ فیلم‌سینمایی «سرکوب» به گوش مخاطبان رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=32202

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا