آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

«کنسرت زمستان» با آواز مهدی امامی آلبوم شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: «کنسرت زمستان» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی در فرآیند فروش وعرضه محصولات مرتبط با موسیقی است که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

آلبوم «کنسرت زمستان» با موسیقی علی کاظمی، آواز مهدی امامی و اجرای گروه موسیقی «تارَک» منتشر شد.

در این آلبوم که برگرفته از اجراهای زنده گروه اجرایی است، قطعات «درآمد»، «تارک»، «زمستان»، «فیروزه» و «نهفت» در در مجلس اول و «گردانیه»، «بیداد» و «بویه» در مجلس دوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

اشعار این آلبوم برگرفته از آثار شاعران نامی ایران از جمله اوحدی، حافظ، خواجو، فردوسی و شهریار است که در قالب‌های گوناگون شنیدنی شده‌اند.

مهدی امامی آواز و دایره، پوریا فرجی نوازنده سنتور، بهنوش بهنام نیا نوازنده کمانچه، یاسمین شاه حسینی نوازنده عود، پویان گرامی نوازنده تمبک و علی کاظمی نوازنده تار و آهنگساز گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند. ضمن اینکه احسان عابدی و علی پور مقدم صدابرداران صحنه، مقداد شاه حسینی میکس و مسترینگ، محمد حاج هاشمی طراح گرافیک و شهرزاد ولیها عکس دیگر اعضای گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

گروه موسیقی «تارک» روزهای دوم و سوم دی ماه سال ۱۳۹۸ بود که بخش‌های عمده‌ای از آلبوم «کنسرت زمستان» را در تالار رودکی تهران برگزار کرد. در این کنسرت قطعات «آواز زمستان»، «طارم فیروزه»، «آواز آرام عمر»، «آواز جام عشق»، «چهار مضراب نهفت»، «آواز زلف تو»، «ای خوشا» به آهنگسازی و تنظیم علی کاظمی اجرا شد.

«عشیران» با همراهی سعید کردمافی و خوانندگی مجتبی عسگری، «خط پرگار- تک نوازی تار»، «۶۰ چهار مضراب» باهمراهی فرید خردمند و جمشید شمیرانی، «بزم دور» با همراهی مهدی امامی و سعید کردمافی و «بداهه سازی» با همراهی سعید کردمافی از جمله آثاری هستند که تاکنون توسط علی کاظمی توسط ناشران مختلف در دسترس مخاطبان قرار گرفته‌اند.

آلبوم «کنسرت زمستان» با شماره مجوز ۱۳۹۹-۴۹۹۹ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره کتابخانه ملی ۳۱۴۰۹ در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=32079

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا