جشنواره موسیقیموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

فراخوان جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی

به گزارش کامینگ سون موزیک: فراخوان جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی از مجموعه برنامه های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا«ع» منتشر شد.

بنا به همین گزارش محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی استان لرستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی ایران، انجمن موسیقی لرستان و استانداری لرستان، جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی از مجموعه برنامه های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام را اواخر بهمن سالجاری برگزار می نماید.

میرزاوندی اظهار داشت: این جشنواره شامل سه بخش آوایی، مقامی و موسیقی ردیف دستگاهی با همراهی حداقل یک ساز است و علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره تا بیست و پنجم بهمن ماه فرصت دارند در تارنمای shamstoos.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

این مقام مسئول اذعان داشت: ارسال اثر به جشنواره هم از طریق بار گذاری در تارنما امکان پذیر است و هم ارسال کلیپ در قالب دی وی دی به دبیرخانه جشنواره به نشانی استان لرستان – خرم آباد – میدان ۲۲بهمن (کیو) – اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان.

رییس انجمن موسیقی لرستان با اشاره به اینکه لرستان مهد پیرغلامان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت بوده و هست تصریح کرد: در بخش تجلیل جشنواره از سه تن از خادمان، ذاکران و هنرمندانی که خدمات شایانی به ترویج فرهنگ رضوی در لرستان داشته‌اند در قالب ساخت مستند تجلیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد با توجه به شرایط بیماری کوید۱۹ فعلا کلیه بخش های جشنواره به صورت غیر حضوری برگزار می گردد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31897

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا