جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

مهلت ارسال آثار در جایزه” موسیقی و رسانه” اعلام شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: مهلت ارسال آثار به دومین جایزه موسیقی و رسانه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر به دلیل دو روز اختلال در سامانه ثبت نام، تا هفتم بهمن تمدید شد.

علیرغم اعلام جشنواره مبنی بر عدم تمدید زمان ثبت نام، به دلیل اختلال در سامانه ثبت نام جایزه “موسیقی و رسانه” در روزهای دوم و سوم بهمن، دبیرخانه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر اعلام کرد برای رعایت حقوق متقاضیان شرکت در این جایزه، ثبت نام و ارسال آثار تا هفتم بهمن تمدید می شود.

فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران و نویسندگان حوزه موسیقی تا پایان وقت اداری سه شنبه هفتم بهمن‌ماه می‌توانند، بر اساس فراخوان جایزه موسیقی و رسانه مراحل ثبت نام و بارگذاری آثار خود را که در بازه زمانی اول بهمن 98 تا اول بهمن 99 منتشر شده است، با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com انجام دهند.

جایزه موسیقی و رسانه با هدف افزایش نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه موسیقی، فرهنگ‌سازی با موسیقی و توجه به گونه‌های مختلف موسیقی به‌ویژه موسیقی نواحی و خرده‌فرهنگ‌ها در راستای فرهنگ‌سازی در سه حوزه”موسیقی، بینا رشته‌ای و نگاه ویژه” برگزار می شود.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از تاریخ ۲۸ بهمن تا ۳اسفند ماه سال جاری به دبیری دکتر حسن ریاحی در تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31774

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا