جشنواره موسیقیموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

جشنواره «اَرت» به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش کامینگ سون موزیک: نخستین دوره جشنواره گروه نوازی موسیقی ایرانی «اَرت» با اجرای سه گروه برگزیده در فرهنگسرای نیاوران به کار خود خاتمه داد.

نخستین دوره جشنواره گروه نوازی موسیقی ایرانی «اَرت» با اجرای سه گروه برگزیده در فرهنگسرای نیاوران و اهدای بخشی از جوایز چهارشنبه یک بهمن ماه، به کار خود خاتمه داد.

جشنواره گروه‌نوازی ارت با هدف تکمیل جشنواره جوان، بدون محدودیت سنی سعی داشته است تا امکاناتی را برای بروز استعداد‌ها بوجود بیاورید. مانند امکان کنسرت‌گذاری، تبلیغات برای گروها و جوایز نقدی.

آرش زنگ زرین دبیر جشنواره ارت در مورد این دوره می‌گوید: متاسفانه باید خدمتتان عرض کنم ما به بیش از ۵۰ شرکت و موسسه نامه زدیم و هیچ کدام مارا در این مهم یاری نکردند، اما در نهایت «محسن رزمجو»، پژوهشگر تاریخ معاصر ایران که خود نیز دغدغه فرهنگ و هنر دارد، با لطف فراوان ما را یاری کرد و جوایز جشنواره را به عهده گرفت. متاسفانه به علت‌عدم توجه به موسیقی ملی سرمایه داران و موسساتی که توان اقتصادی بسیار دارند و هزینه‌های گزافی برای تبلیغات میکنند حاضر به همراهی دراین حرکت ملی نشدند. اما خوشبختانه با شرکت ۴۲ گروه در این جشنواره با کیفیت صوتی و توانایی بسیار عالی انرژی ما برای ادامه راه فراهم شد و با حمایت بی‌دریغ و بدون چشم داشت مالی هیئت دواران استادان داریوش پیرنیاکان، رضا پرویز زاده و سیامک جهانگیری و با همت فرهنگسرای نیاوران، مکتب شهنازی، رسانه‌های خوش نام خصوصی و هفدانگ در این وظیفه ملی توفیق یابیم.

جوایز اهدایی در اولین دوره جشنواره ارت به ترتیب:

۵ میلیون تومان وجه نقد برای گروه اول و پوشش تبلیغات و اجراهای گروه مذکور در رسانه خصوصی به ارزش ۱۲ میلیون تومان

۴ میلیون تومان وجه نقد برای گروه اول و پوشش تبلیغات و اجراهای گروه مذکور در رسانه خصوصی به ارزش ۸ میلیون تومان

۳ میلیون تومان وجه نقد برای گروه اول و پوشش تبلیغات و اجراهای گروه مذکور در رسانه خصوصی به ارزش ۶ میلیون تومان

گفتنی‌ست در این رویداد گروه طُرفه به سرپرستی سهراب بحیرایی به مقام اول دست یافت، گروه هنگام به سرپرستی پارسا موسوی مقام دوم و گروه سپنتا به سرپرستی غزل عیوقی به مقام سوم دست یافتند.

از میان اعضای این سه گروه، تعدادی به عضویت مکتب شهنازی درخواهند آمد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31706

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا