موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

سنندج، شهر خلاق موسیقی

به گزارش کامینگ سون موزیک: معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از تشکیل دو کمیته علمی و اجرایی برای تدوین پلنینگ و برنامه‌ریزی سنندج شهر خلاق موسیقی خبر داد.

سرکه‌وت نجفی در سنندج اظهار کرد: پیوستن سنندج به شبکه شهرهای خلاق جهان در زمینه موسیقی یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی دهه‌های اخیر بود.

وی عنوان کرد: به منظور مشارکت هنرمندان، نهادها و سازمان‌های مربوطه، ذینفعان و فعالان این حوزه جهت بهره‌مندی از ایده و برنامه های آنان در خصوص تهیه و تدوین پلنینگ و برنامه‌ریزی، دبیرخانه شهر خلاق و مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری سنندج تاسیس شد.

وی از تشکیل کمیته اجرایی و کمیته علمی جهت تدوین پلنینگ شهر خلاق موسیقی خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی در راستای اجرای اکشن پلان پروپوزال شهر سنندج و همچنین دستیابی به اهداف توسعه گریانه یونسکو از مهم‌ترین اهداف تشکیل و تعیین این کمیته‌ها است.

نجفی افزود: تهیه تقویم کاری برای اقدامات آینده، تولید محتوا، هدف گذاری و شناسایی ایده‌های خلاق برای بست و گسترش اهداف توسعه پایدار در سطح جامعه و شهر، حمایت از تولیدکنندگان، هنرمندان و موسسات موسیقی در سنندج با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های متولی از دیگر اهداف تشکیل کمیته علمی و اجرایی شهرخلاق است.

نجفی همچنین تصریح کرد: برنامه‌ریزی در خصوص نشست‌ها، همایش‌ها و جشنواره‌ها در حوزه برندینگ شهری و ۱۰ها هدف جنبی و اصلی دیگر از اهداف مطروحه است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31524

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا