موسیقیموسیقی ایرانموسیقی جهانهنرمندان

با تلاش «نور شیبه» خواننده تونسی، اتحادیه هنرمندان تونسی راه‌اندازی شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: اتحادیه هنرمندان عرصه موسیقی تونس با تأیید رسمی دادگاه این کشور تأسیس شد.

با تلاش «نور شیبه» خواننده تونسی، برای گردهم آوردن هنرمندان با هدف برافراشتن پرچم هنر تونس، در پی برگزاری انتخابات با حضور نماینده دادگاه، تأسیس اتحادیه هنرمندان تونسی اعلام شد.

در نتیجه این انتخابات، صابر الرباعی، از هنرمندان تونسی به عنوان گزارشگر اتحادیه و نبیهه کراولی، نوال غشام، غازی العیادی، نور شیبه، حاتم القیزانی و عبدالباسط بلقاید به عنوان کمک‌های گزارشگر انتخاب شدند.

همچنین اعضای هیأت مدیره این اتحادیه که لطفی بوشناق ریاست آن را بر عهده دارد، عبارتند از: لطفی بوشناق، از نبیهه کراولی، لطیفه العرفاوی، نوال غشام، الفه بن رمضان، اسامه فرحات، نورالدین الباجی، محمد الجبالی، احمد الشایبی، غازی العیادی، شکری بوزیان، الوالدین الباجی، حسین العفریت، عبدالباسط بلقاید، مهدی امین و حاتم القیزانی.

اتحادیه هنرمندان تونسی تلاش دارند تا حوزه اتحادیه‌ای و فرهنگی تونس را تقویت کنند و انتظار می‌رود که تعداد زیادی از هنرمندان از حوزه فرهنگی، چه اصحاب موسیقی یا شاعران یا نوازندگان و توزیع‌کنندگان این حوزه در دفاع از حرفه هنری در این برهه حساس از تاریخ تونس، همکاری و برای یافتن راهکارهایی اثربخش برای رشد دادن این حوزه و محقق ساختن دستاوردها در حوزه هنری کمک کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31315

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا