موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

برگزاری مجازی ششمین سال نوای موسیقی ایران

به گزارش کامینگ سون موزیک: مدیر برگزاری ویژه‌برنامه سال نوای موسیقی ایران از برگزاری ششمین دوره این رویداد به صورت مجازی خبر داد.

علی جعفری پویان نوازنده و مدیر برگزاری ویژه برنامه سال نوای موسیقی ایران نیز در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود از برگزاری ششمین دوره سال نوای ایران به صورت مجازی خبر داد.

این نوازنده شناخته شده ویولن نوشت:

با سلام و احترام به همکاران و همراهان گرامی

ششمین سال نوای موسیقی ایران با توجه به شرایط و جهت حفظ سلامت هنرمندان به صورت مجازی برگزار خواهد شد. از این رو به اطلاع هنرمندان جامعه موسیقی که همواره یاور و همراه آیین سال نوای موسیقی ایران در دوره‌های پیشین بوده‌اند، می‌رسانیم، در صورت تمایل به مشارکت از امروز می‌توانید به صفحات مجموعه سال نوا در فضای مجازی مراجعه کنید.

توضیحات بیشتر در مورد تاریخ و نحوه برگزاری ششمین دوره این رویداد از طریق صفحه رسمی سال نوا به اطلاع خواهد رسید.

لازم به ذکر است هنردوستان گرامی که مایل به همکاری با مراسم سال نوا، تحت عنوان حامی مالی یا معنوی هستند نیز می‌توانند با صفحه سال نوا در اینستاگرام در ارتباط باشند.

نخستین ویژه‌برنامه «سال نوا» اردیبهشت سال ۹۴ با برگزاری آیین نکوداشت ابراهیم لطفی نوازنده و مدرس پیشکسوت موسیقی کلاسیک در بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران کار خود را آغاز کرد و از آن زمان تا سال ۹۷ با هدف نکوداشت تلاشگران و هنرمندان عرصه موسیقی در بخش‌های مختلف به صورت مستمر به کار خود ادامه می‌داد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=30271

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا